menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hoi

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

vandaag 3 weekjes oud,dus maar weer es een paar fotokes
ze beginnen al af en toe mee te knabbelen hilarish is het als ze zich achter de oren krabben of zichzelf(of broertjes of zusjes) wassen...ik kan er uren naar kijken
[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 21 februari 2011 - 14:25
molleke32

Molleke32

oh wat een schatjes
maandag 21 februari 2011 - 15:51
Pistachio

Pistachio

Daar kun je alleen maar zwaar verliefd op zijn ... smelt!
maandag 21 februari 2011 - 16:50
Mandy

Mandy

Wat een mooie beestjes...... en wat worden ze snel groot

.
maandag 21 februari 2011 - 19:55
Debby

Debby

haai cetinel, ik heb je lieve konijntjes gevonden. Ik ben het labyrinth nog aan het ontdekken dat forum.tuinadvies.be heet he?

Nou nou wat een schatjes zijn het zeg. echt een lieve dotjes
maandag 21 februari 2011 - 23:57
cetinel

Cetinel

ik weet niet hoor...ik vind de mama precies dikker geworden,en dat terwijl ze zoveel koters moet zogen,ze zal toch niet???......
(blijkbaar kunnen konijnen direct opnieuw gedekt,als die flierefluiter weer langs is geweest terwijl ik het niet zag(in de ren allesinds niet,maar ze kunnen ook via gaas..)
ik moet er rniet aan denken!
er zijn al gegadigden....maar ze zijn inderdaad zooo leuk!
met argusogen word elke kraai,meeuw,ekster en poes die de tuin passeert gevolgd..stel dat ze...ik had een net van 2 op 5(fruitnet)die ik over de ren wou spannen,maar ren is blijkbaar iets groter,paste niet....en kan nog een paar dagen niet weg om een ander te kopen
dinsdag 22 februari 2011 - 10:15
an

An

Wat zijn ze lief ,en wat gaat dat hard in drie weken.
ik hoop het niet voor je dat mama konijn weer zwanger is,
wat zal dat moeilijk worden om ze straks weg te doen dat wordt nog een traantje weg pinken.
geniet er maar van zo lang het duurt,
gr an
dinsdag 22 februari 2011 - 11:16
cetinel

Cetinel

wij zijn hier keihard,er worden geen traantjes weggepinkt (wel dus)
dinsdag 22 februari 2011 - 11:17
Debby

Debby

Wees getroost cetinel,

als deze weggaan naar lieve aaigrage kinderen die er superblij mee gaan zijn hoef je niet te huilen hoor, je krijgt toch binnenkort weer nieuwe. hahahaha.

Wie weet ze toch eens proeven? Dan hoef je ze niet 'weg te doen'
dinsdag 22 februari 2011 - 11:24
cetinel

Cetinel

ik ben wel hypocriet,maar ook weer niet zooo hypocriet dat ik mijn konijnen naar gelijk wie zou doen die ze dan een heel zielig konijnenleven in een klein kotje zou houden,dan zou ik ze nog liever opeten denk ik...alleen is mijn man wel heel stoer wat kippen betreft,maar een konijntje....dat word een scheiding vrees ik als ik hem opdraag die te slachten.
overigens heb ik al eens konijn gegeten,zo lekker laf een anoniem dier bij een ander maar ik vind kip lekkerder..
we zullen zien,zei de blinde....
nog een weekje geduld,dan weet ik hoe het ineen steekt.
enne debby: als je ze opeet zijn ze ook weg hoor
dinsdag 22 februari 2011 - 11:28
Debby

Debby

enne dabby: als je ze opeet zijn ze ook weg hoor

ohja, niet aan gedacht....
dinsdag 22 februari 2011 - 11:52
rialle

Rialle

Och wat zijn ze hard gegroeid, en wat een dotjes zijn het geworden. Dat wordt idd moeilijk afscheid nemen!

Ik zou dat niet kunnen.......opeten...... Ik kan goed begrijpen dat ze lekkerder zijn maar ik zou de hele tijd dat koppie zien. Ik weet het is hypocriet.....

Groetjes Rialle
dinsdag 22 februari 2011 - 12:39
kittykat

Kittykat

Hallo,

Ik volg uw prachtige kleintjes al die drie weken , je zou daar blijven naar kijken , ik zou ze ook niet kunnen opeten . Ze groeien zo rap !!! vanaf 3 maanden kan een klein konijntje geslachtsrijp zijn , ik zie dat voor mijn ogen die kleine patatjes vadertje en moedertje spelen en maar kweken . Groetjes Kittykat
dinsdag 22 februari 2011 - 21:15
Pistachio

Pistachio

Ik zou ze ook zeker niet wegdoen naar mensen waar ze in een klein hokje gestopt worden, dat is toch geen leven. Wat aaigrage kindjes betreft ... mijn dierenartse drukte me altijd op het hart dat konijntjes heel stressgevoelig zijn en er niet zo goed tegenkunnen om constant geaaid en opgepakt te worden. Dat zou hun levensduur verkorten ... misschien ook meegeven aan mensen die zo'n beestje voor hun kleine spruit kopen. Het is geen speelgoed hé. Ik hoop dat je een leuke, konijnvriendelijke thuis voor elk van je schatjes vindt!! Succes ermee.
donderdag 24 februari 2011 - 07:57
cetinel

Cetinel

ons mamzel is weer een nest aan het maken
vrijdag 4 maart 2011 - 09:16
an

An

en is ze ook echt zwanger?
vrijdag 4 maart 2011 - 09:19
cetinel

Cetinel

ik denk het wel hoor,ik verwacht vandaag een nestje,hopelijk zijn het er njiet veel,maar ja dat had ik met dezen ook gehoopt en het waren er gelijk tien!
vrijdag 4 maart 2011 - 09:23
an

An

dan word je weer oppas mama van een groot gezin.
je hebt het er maar druk mee
vrijdag 4 maart 2011 - 10:07
Debby

Debby

Stiekum vind het het wel leuk toch?

Maar wie is dan de vader? Want de zoontjes van 4 weken, dat lukt volgens mij nog niet met succes.?

Wie weet heeft het grote manneke zijn knoopjes wel los gekregen van binnen...
vrijdag 4 maart 2011 - 10:13
an

An

ja Debby je weet het nooit ,
Wordt straks een stuk van de tuin af staan,hahahaha,
want als het op dit tempo door gaat lopen er aan het eind van het jaar wel een stuk of
80 rond te huppelen,hahahahaha(als het er niet meer zijn)
wordt echt een dag taak straks voor Centinel zo.
vrijdag 4 maart 2011 - 10:25
Debby

Debby

haha ja, en dan kan ze van geen enkele afstand doen...... gezellig hoor.

of zou ze stiekum toch een vlees-industrietje beginnen omdat ze dan straks zogenaamd 'overschot' heeft? (oeps, nee nee ik zal niet weer beginnen)

maar in de winter straks: de hele zomermeute in de woonkamer, en 's avonds mee lekker warm in bed. Lekker gezellig toch? ha ha ha
vrijdag 4 maart 2011 - 10:46
rialle

Rialle

Aiaiai dat is me ook wat! Hopelijk zijn het er niet weer tien! Wel spannend.....

Groetjes Rialle
vrijdag 4 maart 2011 - 11:07
an

An

en dan over een maand of wat zijn het er..........................
vrijdag 4 maart 2011 - 12:02
Debby

Debby

en dan over een maand of wat zijn het er..........................

zesentachtig?
vrijdag 4 maart 2011 - 12:05
Mandy

Mandy

Dat wordt REUZEgezellig bij Cetinel......
vrijdag 4 maart 2011 - 20:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon