menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Dieren en vuurwerk

Ga naar meest recente reactie

zourky

Zourky

Het is weer achter de rug dat verwenste vuurwerk,het opschrikken van vogels en alle andere dieren,ik weet niet wat daar zo grappig aan is,ieder jaar komt er meer en meer en, meer ongelukken,ik hoor op de radio van een rietendak in de vlammen opgegaan, de woning vernield,twee jongens in Nederland dood door vuurwerk is het dat allemaal waard,dat ze het overal verbieden voor particulieren en nog alleen voor beroeps mensen op bepaalde plaatsen,en niet overal,dat is mijn mening over vuurwerk,hoeveel brandwonden zullen er weer niet zijn waar men niets over hoord het zijn enkel de ergste gevallen die het nieuws halen.
Een gelukkig nieuwjaar en liefst zonder vuurwerk
zaterdag 1 januari 2011 - 09:40
Juelz

Juelz

Mijn mening? als ze vuurwerk gaan verbieden dan ga ik emigreren.
zaterdag 1 januari 2011 - 12:16
zourky

Zourky

Ieder zijn mening daarover maar laat het aan mensen die er verstand van hebben.
zaterdag 1 januari 2011 - 13:41
Juelz

Juelz

Daar zeg je het hem, ik heb er verstand van niet in zoverre dat ik alles ervan weet maar omdat ik het verstandig aansteek.
Niet zoals sommige door de boel open te halen dingen op de kop te zetten etc.
zaterdag 1 januari 2011 - 13:53
an

An

als je normaal met vuurwerk omgaat en het behandelt zo als het moet, dan is er niks aan de hand je kan zoveel veiligheid in de hand nemen als je zelf wit.
ja en dat er anderen verkeerd mee omgaan daar moeten dan de goeie onderleiden , (kijk eens naar al het drank wordt genutigd en dan vuurwerk wordt afgestoken en dan amper het lontje nog kunnen zien, wind speelt parten (zet het dan nog iets steviger neer )en zo zijn er verschillende dingen jongeren die expermiteren er mee en dat maakt het gevaarlijk niet de gewone man die het gewoon afsteekt met oudjaar.(tenzij hij een goeie slok op heeft)
maar als je voor zichtig bent en alle veiligheid misschien extra veilig heid als er wind is of wat dan ook in acht neemt kan er weinig gebeuren lijkt mij.
zaterdag 1 januari 2011 - 15:15
Pistachio

Pistachio

Vuurwerk is mooi maar maakt inderdaad een vreselijke herrie. Onze straatkat die we voor alle veiligheid boven op de slaapkamer gelaten hadden, heeft van schrik overgegeven en zijn (grote) behoefte gedaan op de mat. Arme schat ... Kan er iemand misschien geluidloos vuurwerk uitvinden?
zaterdag 1 januari 2011 - 17:25
dendrodan

Dendrodan

heb geen klagen mijn hond heeft er niet om gedeerd. Maar komt misschien omdat wij thuis waren. Vuurwerk is mooi maar moet verantwoord gebruikt worden. Dan zeggen ze op het nieuws dat men er speciaal een vergunning moet voor aanvragen, maar de politie heeft geen tijd om deze te controleren ze vieren het liefst zelf.
maandag 3 januari 2011 - 14:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon