menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Poezenoppas

Ga naar meest recente reactie

Pistachio

Pistachio

Dag iedereen,

Ik heb thuis drie poezen en ga graag en regelmatig op reis. Momenteel zorgt mijn moeder voor de poezenkinderen als we er niet zijn maar naar de toekomst toe, als het voor haar te moeilijk wordt, zou ik graag weten of iemand van jullie ervaring heeft met een inwonende poezenoppas. Ik vind het belangrijk dat mijn binnenkatten gezelschap hebben itt iemand die vlug één of twee keer per dag eten komt brengen. Kent er iemand een goed oppasdienst? Alle positieve/negatieve ervaringen zijn welkom.

alvast bedankt
maandag 9 augustus 2010 - 11:28
lentemode

Lentemode

Spijtig, Pistachio, maar ik woon te ver af en heb zelf poezenzorg!
Als je hier wat foto's van je schatten plaatst (mooie avatar!) maak je toch meer kans, niet ?

Groetjes,
Mia
maandag 9 augustus 2010 - 12:55
Pistachio

Pistachio

Hey Mia,

De foto van mijn avatar is geen van mijn poezen. Ik ben niet zo'n pckenner dus het wordt nog even "studeren" met mijn partner hoe ik foto's moet posten. Van zodra ik het kan, zal ik mijn drie schatten eens laten schitteren hier op het forum en hetzelfde geldt voor foto's van mijn tuin ... hoewel "schitteren" hier nog lang niet geldt, maar oefening baart kunst dus ...
maandag 9 augustus 2010 - 13:10
Jeannette1

Jeannette1

Hai Pistachio,

Neem eens contact op met een dierenasiel, die weten zeker personen die betrouwbaar zijn en graag de liefde van je poezenkinderen overneemt als jij weg bent.

Groetjes en veel suc6 gewenst,

Jeannette
maandag 9 augustus 2010 - 14:17
Pistachio

Pistachio

Dag Jeanette,

Wat een goed idee, hier had ik nog niet direct aan gedacht. Hartelijk bedankt voor de tip! Het is zoals gezegd nog niet voor onmiddellijk, voorlopig kunnen mijn haarballen nog rekenen op de goede zorgen van mijn moeder ... gelukkig maar. Ik laat ze toch altijd weer met een klein hartje achter als we vertrekken ...
maandag 9 augustus 2010 - 15:11
TheCatsit

TheCatsit

Dag Pistachio,

Ik struikel hier toevallig over jouw vraag voor een poezenoppas en ik nodig je graag uit om eens een kijkje te nemen op mijn website: www.catsit.be.

Ik ben poezenoppas voor de regio Oost-Vlaanderen, en woon zelf ook in het Gentse. Dit is géén inwonende catsit, maar de tijd die ik dagelijks spendeer met jouw poezen kan volledig aangepast worden aan jouw wensen. Indien je nog vragen hebt of graag verdere inlichtingen wil, kan je me steeds contacteren!

Met vriendelijke groet,
Leen Wissels
maandag 10 januari 2011 - 14:23
Pistachio

Pistachio

Dag Leen,

Bedankt voor de reactie, ik zal zeker overwegen om in de toekomst beroep te doen op jullie service.

vriendelijke groeten
Pistachio
dinsdag 11 januari 2011 - 08:15

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon