menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Probleem met beukenhaag

Fammechien

Fammechien

Hallo,

we hebben in het najaar een beukenhaag geplant. Ze leek mooi in gang te zijn geschoten, praktisch geen uitval maar nu merk ik dat op veel van de planten de nieuwe blaadjes bruine vlekken krijgen, opkrullen en uiteindelijk afsterven. Iemand een idee hoe dit komt en of ik het kan voorkomen? Hier en daar wordt ook van de blaadjes gesnoept (ik vermoed door een klein groen kevertje, geen bladluizen te bekennen) maar ik vermoed dat dit niets te maken heeft met de verkleuringen. Kan ik ervoor zorgen dat mijn 75meter lange haag het overleeft? Help!

Struiken & Bomen

zaterdag 22 april 2017 - 16:17
Druifje

Druifje

Komt door de nacht van woensdag op donderdag bij mij hetzelvde als het goed is komtie erdoor mvg
zaterdag 22 april 2017 - 18:04
Fammechien

Fammechien

Vorstschade? Daar had ik niet aan gedacht. Hopelijk is dat de reden! Bedankt voor je reactie, ben enigzins gerustgesteld
zondag 23 april 2017 - 10:31
Druifje

Druifje

Sorry voor de laate reactie... altijd druk eh ! ???? nou geven ze deze nacht weer 1 graad aan" en morge nacht ook. ik ben ook erg hard teleurgesteld over het kwaadde weer ... ik hoop als hier in men tuintje ook alles er weer doorkomt . Mvg laaten we hopen !
dinsdag 25 april 2017 - 13:15

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon