menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wie kent een goed aankoopadres voor een taxushaag

Ga naar meest recente reactie

rick

Rick

Wij gaan een taxushaag planten van ongeveer 75 m.
Graag had ik een hoogte van ongeveer 1.50 m
Kan iemand onder jullie mij helpen aan een goede en toch voordelige leverancier.
Ik denk dat ik een 200 tal planten nodig heb

Rick
woensdag 14 maart 2007 - 19:50
WiPe

WiPe

Welke regio? Friesland? Of West-Vlaanderen?
woensdag 14 maart 2007 - 19:54
rick

Rick

Een heel goede vraag.
Ik ben van Vlaams Brabant in Belgie.
Moet eigenlijk niet direct mijn omgeving zijn hoor.
Nederland lijkt mij dan wel een eindje.
woensdag 14 maart 2007 - 20:14
WiPe

WiPe

Vlaams Brabant, langs de kanten van Tienen of eerder in Ternat? Ook een heel verschil.

Ik zou eens gaan kijken bij Bogaert, Grote Steenweg 16 in Wetteren. (Afrit wetteren, richting Wetteren, 1 ste lichten rechts richting Aalst, Na een paar km staat aan de linkerkant een windmolen. daar rijd je op, het bedrijf zit achter de windmolen.)
Ik zou zeker eens gaan kijken. Ik weet alleen niet zeker of zij ook rechtstreeks aan particuliere kopers verkopen.
woensdag 14 maart 2007 - 20:50
rick

Rick

Ben vandaag langs Wetteren geweest. Stwg naar Kerskamp geloof ik (ben wel geen windmolen tegen gekomen). De handelaars aldaar verkopen wel aan particulieren, maar aan de dure kant. Zal beslist Bogaert eens opzoeken en contact opnemen.
woensdag 14 maart 2007 - 21:15
WiPe

WiPe

Stwg naar Kerskamp geloof ik (ben wel geen windmolen tegen gekomen).


Die staat dan ook niet op de baan van Wetteren naar Serskamp maar op de baan van Wetteren naar Aalst. Dat is niet dezelfde.
woensdag 14 maart 2007 - 22:13
rick

Rick

Ik ga die molen zeker als referentiepunt gebruiken als in ik ginder langs ga. Ik heb inderdaad niet via Aalst gereden.
woensdag 14 maart 2007 - 22:31
May

May

Rick,

Pelckmans is mijn favorite tuincentrum, goedkoop en prima qualiteit. www.pelckmans.net

May
vrijdag 16 maart 2007 - 12:48
hildavw

Hildavw

Rick

Ben van dezelfde mening als May, ze hebben vestigingen in Merksplas en in Lommel.

Hilda
woensdag 21 maart 2007 - 16:20

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon