menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Snoeien van campsis.

Ga naar meest recente reactie

dierek9225

Dierek9225

Ik heb in de tuin 2 soorten campsis staan.De ene achteraan en nog volop in de zon staat nog in bloei ,(rode) de andere meer vooraan(gele) en wat minder in de zon is al bijna al zijn blaadjes kwijt, alleen nog enkele lange sprieten steken uit boven het tuinhuis.Wanneer mag ik gaan snoeien en hoe hem best snoeien.
dank bij voorbaat voor een antwoord.
maandag 16 oktober 2006 - 11:31
JovanDreumel

JovanDreumel

Als het blad eraf is kun je hem gemakkelijk snoeien. aal dan wel hele takken weg en knip geen takken half door, want dan gaat de vorm eruit.
maandag 16 oktober 2006 - 12:54
jasmijn

Jasmijn

Ik heb in de tuin 2 soorten campsis staan.De ene achteraan en nog volop in de zon staat nog in bloei ,(rode) de andere meer vooraan(gele) en wat minder in de zon is al bijna al zijn blaadjes kwijt, alleen nog enkele lange sprieten steken uit boven het tuinhuis.Wanneer mag ik gaan snoeien en hoe hem best snoeien.
dank bij voorbaat voor een antwoord.
vrijdag 30 maart 2007 - 20:22
jasmijn

Jasmijn

Ik heb in de tuin 2 soorten campsis staan.De ene achteraan en nog volop in de zon staat nog in bloei ,(rode) de andere meer vooraan(gele) en wat minder in de zon is al bijna al zijn blaadjes kwijt, alleen nog enkele lange sprieten steken uit boven het tuinhuis.Wanneer mag ik gaan snoeien en hoe hem best snoeien.
dank bij voorbaat voor een antwoord.




:Hallo

Ik heb dit voorjaar een gans nieuwe tuin aangelegd, met o.m. een campsis tegen een zuidmuur, alles begint nu mooi uit te lopen, alleen de campsis blijft zo dor als een bezemsteel... Is dat normaal deze tijd van het jaar, of zou hij misschien dood zijn?

Jasmijn
vrijdag 30 maart 2007 - 20:27
JovanDreumel

JovanDreumel

Bij mij is de Campsis ook nog in rust. Hij komt altijd wat later. Nog een beetje geduld dus.
vrijdag 30 maart 2007 - 22:00

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon