menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Entcursus 2009 resultaten

lanne

Lanne

Aan alle deelnemers van de entcursus dit voorjaar door Jo de Martelaere .
Hoe is het met de resultaten van de enten die we gemaakt hebben tijdens de cursus ?( ik hoop dat deze vraag nog niet op het forum is geweest )
Mijn resultaten zijn in ieder geval erg tegen gevallen : ik heb slechts 2 geslaagde enten - de 2 hibiscussen .
Vorige keer heb ik ook deelgenomen en had ik zeker 7 geslaagde enten - ligt het aan mij of aan het afdekmiddel ? Vorige keer werkten we met entwas en nu met een smeerbaar wondafdekmiddel .
Hoe zijn jullie resultaten ??
groetjes
Lily-Anne
maandag 11 mei 2009 - 09:04
hamamelis

Hamamelis

Bij mij ook slechts 2 geslaagde enten: 1 hibiscus, en 1 appel.

Denk dat de vorst wel geen goed zal gedaan hebben... ik heb namelijk alles in de volle grond geplant, wegens geen kas of ruimte binnen.

Heb ook nog wat met meidoorns geëxperimenteerd, maar zonder succes.

vrijdag 15 mei 2009 - 18:44
lanne

Lanne

De vorst kan bij mij zeker geen rol gespeeld hebben omdat ik de enten in de veranda heb gehouden tot het beter weer was - ik had ze ook nog beschermd met een plastiek zakje zoals ik vorige keer had gedaan (met succes )Kort na de eerste cursus heb ik thuis ook krulhazelaar geënt en had daar ook een heel goed resultaat mee .Hierbij had ik de warme entwas gebruikt (die we toen tijdens de cursus hadden gekregen). Ik vraag me af of de koude wondpasta die we nu gebruikt hebben ergens een rol kan gespeeld hebben bij het slechte resultaat .
Zijn er nog mensen die aan de cursus hebben deelgenomen dit voorjaar ?
Hoe waren jullie resultaten ?
groetjes
Lily-Anne
vrijdag 15 mei 2009 - 19:11
ingec

Ingec

Hallo
Mijn resultaten zijn ook niet zo goed, maar ik denk dat de kou net na de cursus niet zo goed is geweest voor mijn planten.
groetjes inge
maandag 18 mei 2009 - 08:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon