menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ter informatie hoera Zyziphus spina Christi gevonden

Ga naar meest recente reactie

Ouwepee

Ouwepee

Na veel ploeterend plankzeilen meld ik met fierheid de vondst van zaden van deze heerlijke bessen. Ben nog wel aan het onderhandelen over prijzen en hoeveelheden, maar dat komt zeker in orde. Deze mensen hebben nog wel heel wat meer. Zie indien interesse: http://lifestyleseeds.co.za/usd/about.php
beste groeten aan alle tuiniers van goede wil,
Leo
donderdag 6 november 2008 - 18:09
Rita1960

Rita1960

Leo,

GEFELICITEERD ! 't is toch een plant afkomstig uit Curacao of zit ik nu mis.

groetjes, Rita en succes met het opkweken!



donderdag 6 november 2008 - 19:04
minouke

Tekst aangepast

Minouke

Leo,

kijk er naar uit om een fotootje te zien als ze al plantje zal zijn
maandag 10 november 2008 - 07:47
Ouwepee

Tekst aangepast

Ouwepee

ondertussen zitten de 20 zaadjes sinds 6 november(toen waren ze hier al 's namiddags aangekomen, maar dat had ik even over het hoofd gezien), gezellig in 30°C ingegraven in supernieuw eco/ergonomisch model van broeikasje, speciaal ontwerpje met rootrainers.
De oorsprong van de bessen is eigenlijk eerder Soedan, maar wordt momenteel ook in Israel verbouwd.
maandag 10 november 2008 - 17:13
Paulien

Paulien

Ik ben erg nieuwsgierig naar de resultaten met dit superbroeikasje! Natuurlijk ook in combinatie met deze bijzondere zaden! En ik las eerder dat u ook Goji bes planten heeft? Heeft u daar ook meer info over?
maandag 10 november 2008 - 18:56
Ouwepee

Tekst aangepast

Ouwepee

De nieuwe test-broeikastjes staan momenteel nog voor de helft vol met afstammelingen van de originele Tibetaanse Goji berry. De laatste moederplanten van twee jaar oud, verpats ik voor een prijsje aan de eersten die een serieus bod doen. De Tropical apricot heeft hier nog niemand en zelf wacht ik het resultaat even af. Op Kapaza kan je ook nog wel eens iets vinden.
maandag 10 november 2008 - 19:28

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon