menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Onze border

Ga naar meest recente reactie

Bonami's garden

Bonami's garden

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

Hoewel de border nog vrij jong is ben ik toch al tevreden over hoe hij er nu bijstaat.
woensdag 21 juli 2010 - 14:33
Thuja49

Thuja49

Dat ziet er idd heel mooi uit Rhododendron_lover

groetjes
thuja
woensdag 21 juli 2010 - 14:44
Bonami's garden

Bonami's garden

Alles moet natuurlijk nog meer volume krijgen, maar is idd genoeg kleur, bedankt lein

Groetjes Yannick
woensdag 21 juli 2010 - 15:46
Adrienne

Adrienne

jooow nice, kleurtjes genoeg en groot gaan ze ook snel zijn dus prima zo
woensdag 21 juli 2010 - 20:10
Bonami's garden

Bonami's garden

Bedankt Adrienne, erg fijn om te lezen.

Groetjes Yannick
woensdag 21 juli 2010 - 20:26
Matabish

Matabish

Heel mooi aangekleed!
Ik zou geen bord zetten onder die grote pot, zodat het water wegkan.
woensdag 21 juli 2010 - 22:41
Bonami's garden

Bonami's garden

Bedankt voor de tip Matabish, zal ik zeker doen
woensdag 21 juli 2010 - 22:47
jamssen

Jamssen

Dat gaat heel mooi woden.( en is het al )

groetjes mlouise
woensdag 21 juli 2010 - 23:59
prinsesje

Prinsesje

saai !

Daar had je heel wat meer kunnen doen met zo´n flinke border, strikte scheiding met het gazon komt niet erg speciaal over. Maar meer als een dertien in dozijn border.

Maar het belangrijkste is dat jij het mooi vind en je er happy meevoelt.

Veel plezier ermee !

woensdag 28 juli 2010 - 15:08
Bonami's garden

Bonami's garden

Doe ik ook niet batdah

Ik ben nog maar een jaar bezig met tuinieren en weet dat de border nog voller moet worden. Juist daarom heb ik planten gekozen die na verloop van tijd de border volledig zullen vullen en heb dan ook nog een paar jaartjes geduld daarvoor over.



@Tuinfairy: Ik ben een hij
woensdag 28 juli 2010 - 17:26
Bonami's garden

Bonami's garden

Daar kan ik op antwoorden door even op haar profiel te kijken:

Over mezelf: Ik heb geen groene vingers maar ik heb wel een hele mooie chique tuin !

Wil die tuin eigenlijk wel zien

Groetjes Yannick
woensdag 28 juli 2010 - 17:29
Bonami's garden

Bonami's garden

@prinsesje: Het is mijn tuin niet dus kan ik er ook niet mee doen wat ik wil he, moet de mening van mijn ouders respecteren en zij wilden een rechthoekige border, de planten mocht ik zelf bepalen. Ik respecteer natuurlijk ook jouw mening, maar om het nu direct saai te noemen vond ik wel wat grof. Zitten vele uren aan werk in.

Ps: zou je wat foto's van jouw tuin willen laten zien?

Groetjes Yannick
woensdag 28 juli 2010 - 17:56
Matabish

Matabish

Prinsesje (???)

het is altijd mogelijk je persoonlijke mening te zeggen zónder meteen arrogant en kwetsend te zijn!
Denk eens aan al de uren liefdevol werk en zelfs zwoegen elke tuin hier gekost heeft, dan zal je inzien dat elke tuin op zich èrg mooi is!
Ook al is het jouw goesting niet...
Het is niet omdat jij je tuin mooi vind dat hij dat voor ons ook is.

Wij zijn een natuurlievend en gezellig tuinforum waar men respect toont voor elkaars gevoelens en dat willen we zó houden!
Dus als jij je eerlijke mening op een menslievende manier kunt uiten ben je hier ook welkom.

Groeten,
Matabish.


woensdag 28 juli 2010 - 21:37
Juelz

Juelz

Mijn mening, idd niet mijn smaak totaal niet maar iedereen begint ergens en zo ben ik ook begonnen met dingen, maar zoals prinsjes ofzo het zegt? met dik gedrukte letters? dat is gewoonweg bot en wordt hier niet echt getolereerd door mensen van dit forum denk ik zo.

als je iets hebt kun je gewoon het normaal zeggen van Ik vindt het niet mijn ding gewoon een beetje saai maar ieder mening.

en bij ons zeggen ze altijd,, je moet leren lopen voordat je kunt fietsen.
wat dus inhoudt als je niet kunt lopen dan kun je ook niet hogerop gaan of meer leren zoals bijvoorbeeld fietsen.

Het is een begin misschien ziet de tuin er over 10 jaar totaal anders uit omdat iedereen eigenlijk dan gewoon heel veel ervaring rijker is geworden.

en voor de rest ga ik er geen woorden meer aan vuilmaken.
woensdag 28 juli 2010 - 22:20
jamssen

Jamssen

Iedereen heeft een andere smaak (gelukkig)
En als men zo'n ,mening moet geven kunnen ze beter geen mening geven en hun mond houden.
Gewoon te grof.

Ben inderdaad zeer benieuwd naar die foto's van die sjieke tuin.
Ik hou niet van sjiek!!

groetjes mlouise
woensdag 28 juli 2010 - 23:00
prinsesje

Prinsesje

Beste Iedereen,

Allereerst mijn excuus als ik iemand op zijn tuinhart heb getrapt. echter sta ik wel 100% achter mijn mening MAAR c´est la tone qui fait la musique.

Voor de helderheid mijn reactie is PER ABUIS vetgedrukt ik wilde en woordje vetdrukken in mijn reactie en heel de reactie kwam met dikke letters te staan. Iemand heeft daar een terechte opmerking overgemaakt. En ik zal eens kijken of ik mijn mening niet vetgedrukt kan plaatsen.

Ik ben erop aangesproken dat ik vrij hard overkom en zal subtieler proberen te werken. Mocht dat niet baten want mensen zijn echt gevoelig hier....dan onthoud ik mij verder van commentaar, want ik heb zelf een grote hekel als een discussie alleen maar overschreeuwen wordt.

Foto´s komen eraan zodra ik mijn camera weer in gebruik kan nemen want ik ben erg trots op mijn nieuw stukje huis na jaren tegen een lege tuinzooi aangekeken te hebben. Vol met distels en onkruid bbrrrrr...dara heb ik dus absoluut geen foto´s van gemaakt

Mijn tuin is geheel nieuw maar staat al vol...ik gooi liever wel geleijk een smak centjes er tegenaan dan jaren zitten wachten. Veel particulieren veranderen hun tuin en met 2 planten heb ik dus daardoor al het geluk dat die helemaal vol en hoog in mijn tuin staan. Bovendien ben ik dit jaar ook niet op vakantie geweest om mijn tuin gelijk van A tot Z te regelen.
Daarnaast is mijn stadstuin niet eens zo groot als de meeste tuinen hier dus staat het sneller ook vol. En zoals eerder gemeld heb ik gene groene vingers dus heb ik ook het nodige laten betegelen.

Liever een chique tuin waar je gelijk een smak voor neertelt omdat je er ook hard voor werkt. Als kale lege tuinen waar je jaren voor moet doen.
Daarvoor heb ik niet het geduld maar ik denk ook niet een echte tuinhart zoals de meeste mensen hier.

Groetekes !

donderdag 29 juli 2010 - 11:58
prinsesje

Prinsesje

Tuinfairy wat een ongeloofelijk elange tenen heb jij zeg !

De vele sneren leg ik naast mij neer als je , je foto´s publiceert mag je eerlijke reacties verwachten. Ik ben erop aangesproken dat wat subtieler mag regaeren en heb aangegeven mij daaraan aan te passen en waar nodig openlijk excuus + uitleg aan deze en gene gegeven.

Andersom mij op de korrel nemen mag nu opeens wel....niet chique.

Je kunt aan foto´s niet zien of iemand wel/geen uitkering geniet, hoeveel zij/hij er tot op de minuut aan tijd heeft ingestoken. Volgens mij is dat ook niet geheel relevant voor het totaalbeeld wat je van een tuin vind. Ik ga een tuin namelijk niet mooier vinden als het door iemand is gedaan die er ontzettend veel tijd erin heeft gestoken en een uitkering geniet. Een tuin vind ik leuk of niet....
Daarnaast zijn er zat tuinen op dit forum die ik adembenemend mooi vind. Daar hoor ik niemand over klagen wanneer ik dat geuit heb maar nogmaals sommige mensen hebben lange tenen op dit forum. En als er geen kritische noot op dit forum geplaatst mag worden. Dan vraag ik me toch af wat de meerwaarde is van het showen van je tuin. Als ook kritiek niet geuit mag worden krijg je nooit een 100% eerlijke mening dunkt mij.

Als je niet op vakantie gaat en spaart voor een tuin dan kun je het gelijk heel leuk aanpakken, ook met een uitkering zijn er genoeg mogelijkheden.

De term betonstad is denigrerend als ik mijn foto´s publiceer mag je van mij rellen hoor, alleen lijkt me dat niet op zijn plek op dit forum en gezien je huidige uiting naar mij toe eigenlijk voor mij geheel onbelangrijk.

Last but not least, wat hebben de mensen hierop het forum die een uitekring genieten toch een vet grote tuin zeg ! Dan doe ik als hardwerkende zelfstandige ondernemer met hoge belastingafdracht toch ergens iets verkeerd
!
donderdag 29 juli 2010 - 15:41
moetje1951

Moetje1951

Prinsesje,

Ik kan me helemaal terugvinden in de opmerkingen van Marianne. Mijn tuin is 800 vierkante meter groot en staat ook lekker vol, en heeft geen smak centen gekost. Het meeste heb ik door zelf zaaien, stekken, ruilen en schooieren bij melaar gesprokkeld. Het is wel al 33 jaar dat ik er altijd mee bezig ben, en, al zeg ik het zelf, het resultaat mag best gezien worden.
Een mooie plant kopen is geen kunst, maar er zelf een opkweken is iets anders. De voldoening die je daar door hebt is onbetaalbaar.
Daar zullen de meeste forummers, die wel groene vingers hebben, het wel met me eens zijn.
Dit forum is super leerrijk. Zelfs na zoveel jaren tuinieren leer ik hier nog elke dag bij, maar de sfeer en de hartelijkheid hier vind ik ook enorm belangrijk en hartverwarmend!
Houden zo?
Groetjes
Moetje
Trouwens, Rhododendron Lover: jouw jonge border lijkt me toch ook al lekker vol met allerlei mooie kleuren. Binnen een paar jaar is ie ronduit adembenemend, maar....daar moet je dus weer wat geduld voor hebben. Doe zo voort, je bent heel goed bezig!!!!!
donderdag 29 juli 2010 - 15:42
prinsesje

Prinsesje

Het lijk alsof mensen mijn reacties niet goed lezen of is dit een of ander nieuw struisvogeltechniek ?

Ik stop met reageren en zal mijn profiel verwijderen van dit forum want plekken waarop men zijn/haar vrije mening niet mogen uiten hebben totaal geen meerwaarde en zijn zelfs hypocriet te noemen....
Ik ben duidelijk niet welkom hier en mensen kunnen lekker verder gezellig mutsen met elkaar. Maar pas op ! Durf vooral niets met een kritische noot te plaatsen of eerlijk te zijn want je ligt zo op de composthoop te betonstad !


donderdag 29 juli 2010 - 15:56
moetje1951

Moetje1951

Er zijn hier nog mensen die ongezouten hun mening geven, maar dat gebeurt dan wel op een beschaafde en vergoelijkende manier. Maar ja, c'est LE TON qui fait la musique!
donderdag 29 juli 2010 - 16:08
ellen

Ellen

Hallo prinsesje,

het gaat niet zozeer over struisvogelpolitiek maar over het respect voor andere mensen. Al degene die op dit forum fotos sturen en voorbeelden laten zien van hun tuin of tuintje zijn ervan overtuigd dat ze mooi werk hebben geleverd en dit is dan ook dikwijls met zeer veel bloed en tranen vooraf gegaan. En dan komt u even die werken afkeuren en niet enkel op dit onderwerp maar op meerdere zoals ik deze morgen met veel verontwaardiging heb kunnen lezen. Wij zijn mensen die er niet te vies van zijn om ons in het zweet werken en onze handen vuil te maken.


En zoals u al eerder aanhaalde voor mij bent u zeker geen welkome gast.

Vriendelijke groet, ellen
donderdag 29 juli 2010 - 16:11
Thuja49

Thuja49

Allereerst mijn excuus als ik iemand op zijn tuinhart heb getrapt. echter sta ik wel 100% achter mijn mening MAAR c´est la tone qui fait la musique.

Voor de helderheid mijn reactie is PER ABUIS vetgedrukt ik wilde en woordje vetdrukken in mijn reactie en heel de reactie kwam met dikke letters te staan. Iemand heeft daar een terechte opmerking overgemaakt. En ik zal eens kijken of ik mijn mening niet vetgedrukt kan plaatsen.

Ik ben erop aangesproken dat ik vrij hard overkom en zal subtieler proberen te werken. Mocht dat niet baten want mensen zijn echt gevoelig hier....dan onthoud ik mij verder van commentaar, want ik heb zelf een grote hekel als een discussie alleen maar overschreeuwen wordt.

Toch spijtig dat men de moeite zelfs niet neemt om prinsesjes excuses te aanvaarden .
Alles is hier nu toch gezegd !

groetjes
thuja
donderdag 29 juli 2010 - 16:44
Juelz

Juelz

Mijn mening is behoorlijk kort en simpel =), als ze wilt gaan dan zeg ik tot ziens het gaat je goed Ieder heeft zijn eigen manier van tuinnieren en de 1 is gewoonweg de ander niet.

Ieder zijn mening, en als je het er niet mee eens bent ga je er toch niet op in als je gaan zin hebt in eindeloze discussie's

P.S Go tuinfairy!
donderdag 29 juli 2010 - 17:28
Thuja49

Thuja49

Les goûts et les couleurs ne se discutent pas... daarmee is toch alles gezegd .


groetjes
thuja
donderdag 29 juli 2010 - 18:40
Juelz

Juelz

Het spijt mij zeer maar ik ben maar een zeer eenvoudige hovenier zonder afgemaakte opleiding met slechts kennis van engels en nederlands dus wat er staat wie kan het me vertellen?
donderdag 29 juli 2010 - 19:05
Thuja49

Thuja49

Kort en bondig : Smaken verschillen ... ( vrije vertaling )
"Over smaken en kleuren valt niet te twisten"

groetjes
thuja
donderdag 29 juli 2010 - 19:12
berenice

Berenice

korte woorden


ik heb het al in een vorige topic gezegt , er zijn
arme rijke mensen
en rijke armen mensen
ik heb het liefst CHIQUE ET PAS CHER( sorry voor fouten he )
als het echt in t'frans moet he

sjiek en niet duur ( nederlands
ik ben dan ook maar ::::::::::::

geen grts
donderdag 29 juli 2010 - 19:36
moetje1951

Moetje1951

Juelz: er staat letterlijk: Over smaken en kleuren kan men niet discussieren. Ik woon aan de Frans-Belgische grens en mijn moeder is een Franse, vandaar.......
donderdag 29 juli 2010 - 19:39
moetje1951

Moetje1951

Yep Berenice, helemaal akkoord
Moetje
donderdag 29 juli 2010 - 19:40
berenice

Berenice

MOETJE 1951

bedankt he , al wil ik nog veel meer neerzetten
maar ikke steek geen energie meer in :::::::::::
PRINSESJES
GRTS BERENICE
donderdag 29 juli 2010 - 19:50
moetje1951

Moetje1951

Goed zo Berenice,

Wij Vlamingen zeggen dan: "Het is allemaal verloren Vlaams, en de Walen hebben het zo nodig" (politiek mopje!)
Groetjes
Anne
donderdag 29 juli 2010 - 19:57
Matabish

Matabish

Nee hoor Berenice, je kent meer frans dan je denkt!
Je hebt geen fouten gemaakt! [afbeelding verwijderd niet-https]

Frisse groetjes,
Matabish.
donderdag 29 juli 2010 - 21:26
anouk

Anouk

Hoi Rodondendron lover
die border heb je super gemaakt ,wat zal dat mooi uit groeien laat volgend jaar nog eens een foto zien hoe4 het geworden is.
super,
groetjes an
zondag 1 augustus 2010 - 21:39
anderleven

Anderleven

Ik ben nog maar net lid van dit forum, en sta er niet van te kijken dat je mensen als "prinsesje"overal op forums tegen komt. Van die zwartkijkers
die er van genieten om kritiek te leveren, er dan vooral ongezouten kritiek.

Mensen het beste is om te negeren, de boodschap komt toch niet over.
Die mensen zijn in hart en nieren zo als ze schrijven, medogenloos
en niet instaat zich in te leven in anderen.

Groeten allemaal.... en Rododendronlover je hebt schitterende planten
Voor een beginner uitstekend!!!
maandag 2 augustus 2010 - 10:25
Pistachio

Pistachio

Om het even waar mensen samenzijn komt het er toch altijd van ... de ene kwetst de andere en heeft dan als argument dat de andere te lange tenen heeft ...
Er is inderdaad een verschil tussen je mening op een beleefde manier uitdrukken en iemand neerhalen, dit laatste heeft geen enkel nut. Wat je mening ook is, je vindt altijd een manier om die "beschaafd" uit te drukken. Het is niet omdat er gevraagd wordt om respectvol te blijven, dat dit betekent dat je je mening niet mag geven. Of zijn sommigen zo bot om zo reacties uit te lokken en op die manier in de belangstelling te staan? Ik vind de foto's leuk om naar te kijken en het heeft helemaal geen belang of het overeenkomt met mijn persoonlijke smaak. Als het wel zo is, dan is het leuk om dit als compliment aan de betrokken persoon te laten weten. Het gaat er toch om wat iedereen in zijn eigen al dan niet grote, goedkope of dure tuin zelf mooi vindt! Over het algemeen vind ik dat iedereen hier op een leuke manier met elkaar omgaat en dat moet toegejuicht worden, het gaat er al zo hard aan toe in de wereld. Bedankt Rododendronlover voor de foto's. Kan je mij misschien zeggen hoe het oranje/rode plantje links op de derde foto heet? Ik heb dezelfde van iemand kado gekregen en zou graag weten welke plant het is zodat ik weet hoe ik de verzorging moet aanpakken.
maandag 2 augustus 2010 - 11:02
Bonami's garden

Bonami's garden

Pistachio: dat is Crocosmia 'Lucifer', een heel mooi plantje.

Groetjes Yannick
maandag 2 augustus 2010 - 11:13
Thuja49

Thuja49

@TuinFairy ,

De pot verwijt de ketel .... Je hebt intussen jou mening wel meer dan duidelijk gemaakt .

Dit topic ging over een mooie tuin en een prachtige border laten we het aub daarbij houden !!!
maandag 2 augustus 2010 - 11:28
Pistachio

Pistachio

Hartelijk bedankt voor de info Yannick, ik ga meteen opzoeken hoe ik voor dit juweeltje moet zorgen!
fijne dag verder
maandag 2 augustus 2010 - 11:28
Bonami's garden

Bonami's garden

De kritiek van Prinsesje heeft me trouwens ook wel wat geholpen om de border wat kritischer te bekijken en heeft me ook wel wat geholpen. Ik heb dan ook meer groepen in de border geïntegreerd en zo hebben verschillende echinacea en Phlox hun weg naar de border gevonden.

Groetjes Yannick
maandag 2 augustus 2010 - 11:38
moetje1951

Moetje1951

Hallo Yannick,

Laat je nu ook niet teveel beïnvloeden! Als je nu je border helemaal vol zet zal ie binnen een pâar jaar uit zijn voegen barsten en dan moet je van alles weggooien, wat ook zonde zou zijn. Dit is de klassieke fout welke veel beginnende tuiniers begaan ik vind dat je nu al een heel mooi resultaat geboekt hebt.
Toch misschien hier en daar een klimmerke om het ietwat monotone van je afsluiting te breken.
Groetjes
Anne
maandag 2 augustus 2010 - 13:05
prinsesje

Prinsesje

Hi,

Ik ben het ergens wel met moetje eens.....
Want ik heb hetzelfde probleem een border die er naar mijn zin te leeg staat.
Ik heb de tuin pas sinds 2 weken en ik heb voorin d eborder hortensia´s gezet en achterin klimrozen...dus het ziet er te saai uit.

In de grote bloembakken ook weer hetzelfde lege probleem dus heb ikvan het weekend 1-jarige plantjes gekocht ; perkplanten wat ook een supervullende plant is, is (roze) gipskruid die zijn spotgoedkoop maar je krijgt wel een vol effect gelijk.
En het is een seizoensplant. Enige nadeel van gipskruid is dat er veel vliegen op afkomen ik ging eens ruiken blijkt het plantje wel een beetje naar ...p te sinken
Dus borders kun je absoluut wel vol maken zolang je maar niet teveel vast planten erin gooit.

Succes !

maandag 2 augustus 2010 - 13:30
Bonami's garden

Bonami's garden

Wordt op gelet moetje1951
Ik heb rekening gehouden met hoe breed ze worden en ze op gepaste afstand van elkaar gezet. en met die klimmer is ook rekening gehouden. Klimop is zich namelijk door de schutting aan het weven en na verloop van tijd laat ik hier een clematis tegen groeien om zo een mooi verticaal bloementapijt te bekomen. Tips in verband met de border zijn natuurlijk altijd welkom.

Groetjes Yannick

Ps: die phloxen geven nogal een geur af, had ik niet verwacht.
maandag 2 augustus 2010 - 13:33
prinsesje

Prinsesje

Nou bij mij stinkt gipskruid een uur in de wind !
Maar hij vult een border wel heel erg mooi gelijk en voor maar € 1,99 per stuk prima toch. Ga van het weekend meer bijhalen om lege plekken in borders op te vullen.
maandag 2 augustus 2010 - 13:46
Bonami's garden

Bonami's garden

Even wat foto's om te weten te komen of ik ze ver genoeg van elkaar heb geplant.

[afbeelding verwijderd niet-https]
Phloxen

[afbeelding verwijderd niet-https]
Phloxen

[afbeelding verwijderd niet-https]
Echinacea en witte phloxen.

[afbeelding verwijderd niet-https]
Crocosmia 'lucifer', Helenium 'Moerheim Beauty' en Rudbeckia Fulgida Goldstrum.

[afbeelding verwijderd niet-https]
Crocosmia 'Lucifer' en Rode Phloxen.

[afbeelding verwijderd niet-https]
Helenium 'kanaria' en Moerheim Beauty'

Zoals je kan zien zijn al de vermelde planten erg jong en aangezien ik ze nooit eerder in de tuin heb gehad kan ik moeilijk inschatten hoeveel plaats ze uiteindelijk zullen innemen. Wat het niet gemakkelijker maakt om de border vorm te geven is het feit dat er vrij grote stronken in de grond zitten van een enorme coniferenhaag die hier vroeger stond. Deze hebben we jammer genoeg niet uit de grond kunnen verwijderen. Alvast bedankt.

Groetjes Yannick
maandag 2 augustus 2010 - 13:53
Bonami's garden

Bonami's garden

Ik was al even terug met de border bezig hoor

Staat alles ver genoeg van elkaar?
maandag 2 augustus 2010 - 14:03
Bonami's garden

Bonami's garden

Als ze het in boeketten gebruiken zal het wel zoet ruiken, wil mijn vriendin namelijk geen franse pispot onder haar neus duwen

maandag 2 augustus 2010 - 14:06
Bonami's garden

Bonami's garden

Klopt, want alle kleuren zaten helemaal door elkaar waardoor het er wat chaotisch uitzag, nu zet ik ze in kleurgroepen bij elkaar of complementaire kleuren. Dat leek mij een rustgevender gevoel te geven.

maandag 2 augustus 2010 - 14:15
moetje1951

Moetje1951

Als ik het goed heb dan heb je dat nu onlangs allemaal verplant? Het ziet er goed uit wat betreft de afstanden en zo, maar toch zul je op een bepaald moment echt teveel hebben! Zei zij die dringend haar wildernis moet uitdunnen!
Mooi werk
Moetje
Ps :ben wel jaloers op je "Lucifer mIjn Crocosmia heeft zo'n vaal oranje kleur en ik hou NIET van oranje bloemen!
maandag 2 augustus 2010 - 14:38
Bonami's garden

Bonami's garden

Tot die tijd kunnen mijn ouders nog even rustig van hun tuin genieten. Ik zal hen dan wel komen helpen als het zover is.

Groetjes Yannick
maandag 2 augustus 2010 - 14:52
frankdemarest

Frankdemarest

Beste tuinliefhebbers (??????)

Ik ben nog maar twee dagen op het forum. Ik vind het helemaal niets. Als iemand, zoals princesje, een zeer terechte opmerking maakt wordt die meteen met de grond gelijk gemaakt.

Ik vind tuinadvies een zeer goede site, maar het forum is shit!!! Dus log ik mij uit.

Frank

PS : in bijlage foto van mij OCMW tuintje

Foto's van uw Tuin

dinsdag 17 augustus 2010 - 17:42
moetje1951

Moetje1951

Frank,

Had er geen benul van dat het OCMW in West-Vlaanderen zo vrijgevig is! Zal er toch ook eens beroep op moeten doen. Voor de Nederlanders, ik denk dat dat bij jullie "de bijstand" is!
Jeetje, wat een tuin! Heeft nogal wat potentieel!
Moetje
dinsdag 17 augustus 2010 - 19:23

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon