menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Waar haal je je bouwmaterialen

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

Na weken gezien te hebben dat mijn mand steeds kaler werd, heb ik nu gezien waar de woning gebouwd werd, in mijn druivelaar, ik wist wel dat het een merel was, maar ik wist niet dat hij vlakbij zijn woning maakte
[afbeelding verwijderd niet-https]

dit is het nest:
[afbeelding verwijderd niet-https]

hier de geleverde materialen, omdat er nog genoeg ligt ruim ik het maar niet op, misschien voor de volgende bouwvakker


dinsdag 15 mei 2007 - 22:06
Esem

Esem

corrielat toch mooi hé een merel zou dichtbij.
Alleen zien dat je de merel niet te veel stoort tijdens de broedtijd anders zou hij wel eens het nest in de steek kunnen laten.
Ge Esem,
woensdag 16 mei 2007 - 01:39
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Ik heb snel de foto gemaakt boven het nest zonder te zie of er iets in lag, daarom vond ik het leuk dat er al eitjes in lagen, nu zal ik dit jaar niet veel druiven krijgen omdat ik niet kan dieven, om de merel zo min mogelijk te storen, ik vind jonge merels belangrijker dan druiven,liefs corrie

p/s wel grappig van mijn mand he!
woensdag 16 mei 2007 - 02:10
Nigella

Nigella

gewoon schattig
woensdag 16 mei 2007 - 02:56
Bowie

Bowie

Tja Corrie, jij was blijkbaar de dichtsbijzijnde Gamma.
woensdag 16 mei 2007 - 05:21
ines

Ines

Corrielat wat mooi! maar Uw mand ziet er niet uit
Vandaag heb ik een enorme grote zwarte vogel dood gevonden tussen de struiken en ik wist niet
direkt wat ik er moest mee aanvangen...begraven? in de vuilniszak?
woensdag 16 mei 2007 - 05:28
corrielat

Corrielat

Hallo Ines,

Kan je hem niet in je tuin begraven?, of als de ophaaldienst niet te lang weg blijft in de vuilnisbak, met dit weer zal het niet gaan stinken of maden inkomen, met begraven kom je hem misschien met bloemetjes zetten weer tegen, of misschien in het bos?? dan word hij wel op gegeten door roofvogels.
woensdag 16 mei 2007 - 14:30
ines

Ines

Heb hem gisteren nog in de vuilniszak in plastiek gestoken en vlug meegegeven met de ophaaldienst.
Ben altijd bang dat mijn hond gaat knabbelen aan dode dieren die hij tussen de struiken zou vinden want ik ben al eens een hond verloren om die reden.
donderdag 17 mei 2007 - 04:56
sylvain

Sylvain

Hella Corrie zijn ze langs die mand met de hakselaar langs geweest ge hebt geluk dat de oren er noch aan staan .
maar ge hebt een van de prachtigste vogels die er hier rond fluiten en vliegen spijtig dat er zo veel jonge vogels door de katten en de kraaien worden gepakt veel plezier Corriegrt en dag
zaterdag 19 mei 2007 - 07:29
corrielat

Corrielat

Esem,
Ik ben het helemaal met je eens, in deze tijd van het jaar mag mijn eigen kat niet naar buiten, omdat hij misschien de jonge vogels pakt, maar nu is er een kraai geweest die de jonge duifjes (ik heb een keer een topic geplaatsts met een duivennest in mijn berken boom) de eitjes weggehaald, het is wel de natuur maar ik vind dat heel verdrietig als het gebeurt
zaterdag 19 mei 2007 - 18:10
sylvain

Sylvain

Merci he Corrielat voor die naam grt en dag
zaterdag 19 mei 2007 - 19:15
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Merci he Corrielat voor die naam grt en dag

Sorry SYLVAIN, is de leeftijd he
zaterdag 19 mei 2007 - 20:52
sylvain

Sylvain

Is fijn om zo eens kunnen te lachen he Corrielat ik zit er van tijd ook naast hoor en meer als een keer en lukt het nu met uw colage op picaso grt en dag
zaterdag 19 mei 2007 - 23:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon