menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cistus Yenkin Place of cistusroos

Ga naar meest recente reactie

Lilian

Lilian

[afbeelding verwijderd niet-https]'/>

de citrusroos \\\'Yenkin Place\\\' vandaag met 1 bloem open
dinsdag 15 mei 2007 - 05:33
Esem

Tekst aangepast

Esem

Mooie bloem
Gr Esem,
dinsdag 15 mei 2007 - 05:35
Nigella

Nigella

Heel knappe bloem Lilian

wil je aub de naam van de plant als titel gebruiken (voor het opzoekwerk is dat duidelijker)
dinsdag 15 mei 2007 - 05:39
Lilian

Lilian

Ik moest het nog even uitproberen of het lukte, zal er vlgd keer aan denken sorry voor het foutje!

groetjes Lilian
dinsdag 15 mei 2007 - 05:47
jdcoster

Jdcoster

Heel knappe bloem Lilian

wil je aub de naam van de plant als titel gebruiken (voor het opzoekwerk is dat duidelijker)


En ook de juiste naam liefst --> CISTUSROOS

En laat je maar niet intimideren door die kritiek hoor. Mooie bloem en mooie foto. Bij mij staan ze ook sinds gisteren open, maar dan een een rooskleurige soort
dinsdag 15 mei 2007 - 05:59
ines

Ines

Hehe ik heb de Cistus maar geen roos
Staat deze in volle grond Liliane?
dinsdag 15 mei 2007 - 06:04
kurt

Tekst aangepast

Kurt

CITAAT:
">#666666;'>
Heel knappe bloem Lilian

wil je aub de naam van de plant als titel gebruiken (voor het opzoekwerk is dat duidelijker)


En ook de juiste naam liefst --> CISTUSROOS

En laat je maar niet intimideren door die kritiek hoor. Mooie bloem en mooie foto. Bij mij staan ze ook sinds gisteren open, maar dan een een rooskleurige soort


Je moet je inderdaad niet laten intimideren door kritiek als die er niet is Het is enkel goed bedoelde raad om het forum in goede banen te kunnen leiden waar we allen beter bij varen als we later iets willen terug vinden. Trouwens ook handiger als de titel toch al iets meer duidelijkheid verschaft over de inhoud die men mag verwachten.
Het in goede banen leiden van het forum is de taak van de moderatoren die dit voortreffelijk doen. Waarvoor veeeeeeeeeel dank.

In onze tuin momenteel ook de roze Cistus die aan zijn bloei is begonnen. Mooi foto.

Mvg,
Kurt
dinsdag 15 mei 2007 - 06:10
Lilian

Lilian

Ja Ines deze staat inderdaad in de volle grond, het is (vlgs de beschrijving) een heester die zijn blad behoud.

Het is voor mij ook nog even uitproberen ik plaats ook maar eens af en toe foto's, probeer het zo goed mogelijk te doen en er zal ook wel eens een keer iets mis gaan ....
Ik heb wel wat "groen aan mijn vingers" maar toch nog een leek ten opzichte van jullie. In ieder geval geniet ik toch iedere dag weer van jullie gezellig forum!

groetjes lilian
dinsdag 15 mei 2007 - 06:17
ines

Ines

Ja ik heb er eentje in ruil gekregen maar durf deze niet in volle grond zetten, weet iemand of alle
Cistussen in volle grond mogen of niet?

dinsdag 15 mei 2007 - 06:21
Nigella

Tekst aangepast

Nigella

Ines

die staan hier toch ook (maar slechts 1e jaar) in volle (droge) grond

Kurt

merciekes, niet dat ik dat als krietiek zie, maar ja.... ik wil mijn taak als moderator naar behoren doen, en dat komt dus bij sommigen misschien als kritiek over. Waarom??? Je weet mijn achtergrond en opleiding, dus neem ik hen dat niet kwalijk hoor.
dinsdag 15 mei 2007 - 20:37
ines

Ines

Ja Nigella dan wacht ik nog wat af want hij is nog ieniepienie klein...
woensdag 16 mei 2007 - 06:04

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon