menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Juncus effusus Spiralis in bloei.

Ga naar meest recente reactie

Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

[afbeelding verwijderd niet-https]

woensdag 28 mei 2008 - 18:52
LauraK

LauraK

Werkelijk prachtig, Lysianthus, zowel de plant als de foto. Je hebt er een heel mooie en sfeervolle
bewerking van gemaakt, met kader en tekst in bijpassende kleur. Het is gewoon een kunstwerkje!

Groeten van Laura.
woensdag 28 mei 2008 - 20:07
Adrienne

Adrienne

Awel knap, maar die kende ik nog niet !!!
Is het een vaste plant, een bol of wat ????
donderdag 29 mei 2008 - 09:39
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

@ Laura, dank je wel ...........

@ Adrienne,

http://www.tuinadvies.be/juncus_effusus_spiralis_krulpitrus_kurkentrekkersgras.htm

Bij het lezen van Kurt zijn artikel, kreeg ik inspiratie en zag dat er bij die mooie foto's één ontbrak nl de plant in bloei dus heb ik er snel een foto van genomen hem op het forum geplaatst , in de hoop dat mijn foto achteraf aan het artikel zou toegevoegd worden.
Groot was mijn verbazing toen ik naar aanleiding van je reactie, het artikel terug opzocht en er mijn foto in herkende.
Dat is ongelooflijk ....................
Kurt kan blijkbaar gedachtenlezen


donderdag 29 mei 2008 - 11:54
Adrienne

Adrienne

Ja Lysianthus, wat had je gedacht !!!
Onze Kurt is niet van gisteren hé
vrijdag 30 mei 2008 - 10:01
kurt

Kurt

@ Lysianthus : bedankt voor de mooie foto.

Ja, ik hou deze rubriek goed in de gaten om te zien van welke planten veel foto's verschijnen en dan maak ik er aan de hand van de plantengids (ook al jouw creatie) er een artikeltje van.

Dus met veel dank.
Kurt
maandag 2 juni 2008 - 11:19
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Graag gedaan hoor Kurt en zonder dank.
Dat je telkens inspiratie vindt en reageert met een artikeltje te schrijven over de hedendaagse foto"s die wij plaatsen, had ik al door hahahah . Een heel goed idee!!!
Ik hou jou en je artikels ook goed in de gaten en geef je hierbij de toestemming om mijn foto's te gebruiken naar believen en behoeften.
dinsdag 3 juni 2008 - 10:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon