menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Oleander weer in bloei

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

In de tijd van heftige regen heb ik mijn oleanders allemaal op een na, onder de overkapping gezet, de beschermde zijn terug aan het bloeien,
De ene die in de regen is blijven staan heeft verrotte knoppen,
Het is wel veel sjouwwerk maar het resultaat is geweldig, Nu weet ik dat bij verwachtte regen (voor lange tijd) ik het weer zo zal doen.



[afbeelding verwijderd niet-https] [afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 10 augustus 2007 - 15:05
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

dees is echtwaar gewoonweg prachtig !!!

groeten Damy
vrijdag 10 augustus 2007 - 15:09
minouke

Minouke

brengt een beetje vakantiesfeer in ons grijs zomertje... mooie plant hé ook de kleur is geweldig
vrijdag 10 augustus 2007 - 15:13
Jeannette1

Jeannette1

Hai Corrielat, dit is zeker een mooie kleur, hebben ze jou bedankt voor het feit, dat je ze onder de overkapping gezet hebt?

Zeker weten, daarom bloeien ze ze mooi!!!

Ook weer een perfect gekozen lijst!!!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 10 augustus 2007 - 20:48
cetinel

Cetinel

hee dat lijkt wel dezelfde als de mijne,de mijne is ingegraven met pot en al buiten wegens te groot,de bloemetjes beginnen nu nog maar open te gaan(paar open)maar is precies dezelfde kleur!
hoe heet deze(want dat weet ik dus niet)
vrijdag 10 augustus 2007 - 21:11
ines

Ines

Wat een prachtige bloeikleur heeft die....
vrijdag 10 augustus 2007 - 23:32
corrielat

Corrielat

Ja hij is inderdaad een van mijn juweeltjes, ook op mijn witte oleander ben ik verliefd, alleen bloeien ze niet elk jaar even mooi, het zijn al oudjes en moeten nodig flink gesnoeid worden, maar ik denk dat ik daar een kenner naar laat kijken, nu probeer ik nog een gele te stekken en ook zo groot te laten worden, geeft een zomers gevoel, net als mijn hibiscussen, ik houd van die planten.
vrijdag 10 augustus 2007 - 23:40
ines

Ines

Het is wel sleuren met de potten voor de winter als ze groot worden
vrijdag 10 augustus 2007 - 23:55
corrielat

Corrielat

Ja Ines het is inderdaad een heel gesjouw met die potten allemaal, maar ik heb nu een steekwagentje gekocht waar ik de potten makkelijker mee kan verplaatsen, anders zou ik ze weg moeten doen, artrose in mijn lijf, dus geen succes al dat sjouwen, nu hoop ik dat het met dat steekwagentje beter gaat, want mijn planten opgeven, liever niet!!!
zaterdag 11 augustus 2007 - 00:00
ines

Ines

U bent telepatisch begaafd zeker? dat is precies hetgeen wij vandaag gekocht hebben
zaterdag 11 augustus 2007 - 00:05
Adrienne

Adrienne

nee Ines
Ze is gewoon hééél slim
zondag 12 augustus 2007 - 17:40
corrielat

Corrielat

Ha ha Adrienne, Dat heb jij gezien in Arendonk he, ondertussen zijn mijn haren niet meer geverfd en ben ik GRIJS, nu LIJK IK NOG SLIMMER
zondag 12 augustus 2007 - 17:42
Adrienne

Adrienne

O je breng me op een idee.
zondag 12 augustus 2007 - 20:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon