menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Te koop legkippen zijdehoender indische loopeend en engelse kippen

bjorn_dierenliefhebber

Bjorn_dierenliefhebber

hallo beste bezoeker van deze topic ik bied aan legkippen zijdehoenders en engelse kippen te koop

2 legkippen volwassen 5 euro stuk 1 koekoekskleur 1 zwart met oranje
1 grote stoere haan 10 euro ( in winkel gekocht voor 15 euro) verschillende kleuren
kweek 2007 halfwas 2 hanen en 4 hennen (gebrand) verschillende kleuren 5 euro stuk 25 euro samen
1 koppel witte zijdehoenders 15 euro voor het koppel 1 jaar oud
1 koppel gebrand engelse kippen echte broeders 12 euro voor het koppel 2007
1 trio engelse kippen gekortwiekt broeden zeer goed 15 euro voor het trio
ook nog 1 groen mannetje met witte borst indische loopeend 6 euro van dit jaar

hoppelijk tot binnekort

regio heist op den Berg
woensdag 1 augustus 2007 - 14:16
aquavives

Aquavives

Hé Bjorn Dierenliefhebber,

Ik las net je berichtje van 2007, en vraag me af of je nog steeds loopeenden hebt. Ik zou er graag één of indien mogelijk een koppel hebben. Ik woon in Herselt. Laat maar iets weten hé.

dinsdag 13 april 2010 - 12:33
raskippetje

Raskippetje

Hallo
Wat en toeval, ik kom net nog eens kijken en dit bericht is echt al erg oud . Heb ondertussen al een andere account. Op dit moment heb ik geen indische loopeenden te koop. Zal eens horen bij bevriende fokkers ( ben tentoonstelling fokker van oa. Brahmakrielen en New Hampshire kriel. ) en zodra ik iets heb zal ik je mailen of bellen. Stuur anders even een mailtje naar mijn emailadres [email protected] en ik zal zien wat ik voor jou kan doen. Heb trouwens paar weken geleden net de laatste verkocht . Maar zodra ik wat heb laat ik het je dan weten.

mvg Bjorn

www.raskip.jouwweb.nl
www.gratisforums.com/raskip
dinsdag 13 april 2010 - 14:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon