menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

ENGELSE COCKER SPANIEL

Ga naar meest recente reactie

falkon

Falkon

Reutje 8 maand gecastreerd.
Zit hier tijdelijk.
Heel aktieve hond heeft sportieve eigenaar nodig of kinderen die ermee bezig zijn.
Is geheel zindelijk in 2 weken dat hij hier is gaat hij altijd aan deur vragen om buiten te gaan.
Wegens zijn leeftijd heeft hij wel puber streken maar heeft hier nog niets vernield.
Steelt wel graag iets meer vernield het niet.
Baasje best met honden kennis want hij heeft karakter hoewel hij goed gehoorzaam is.
Ik heb hem binnen genomen om andere eigenaar te zoeken anders ging men hem laten inslapen.
Hond was te aktief ( hoe zou je zelf zijn na 20 uur bench en 4 uur vrij per dag??)
Zend maar mail voor foto of bij interesse.

Hij heeft een baasje gevonden
woensdag 18 november 2009 - 21:36
leeuwtje

Leeuwtje

Goed van je hoor. Ik hoop dat je hem kwijtraakt. Hij is gelukkig nog niet zo oud. Ik vind het een mooi ras. Wij krijgen over een half jaartje of zo een pup. De teef moet nog gedekt gaan worden. Dat zal rond januari zijn (wanneer ze loops is).

Heb je er geen foto van? Dat "verkoopt" misschien wat makkelijker.
woensdag 18 november 2009 - 22:05
livarno

Livarno

Vind het ook tof hoor dat je dat hondje opvangt. Maar men kan een gezonde hond toch niet zo maar laten inslapen...bedoel ..daar werkt een dierenarts toch niet aan mee?
donderdag 19 november 2009 - 07:44
LauraK

LauraK

Geweldig dat je je om deze hond bekommerd hebt! Engelse cocker spaniels zijn
mijn lievelingshonden, maar helaas hebben we katten die niet met honden samen
kunnen. Anders had ik het wel geweten!
Ik hoop dat je snel een heel goed huisje voor de hond vindt! Petje af voor jou!

Groeten van Laura.
donderdag 19 november 2009 - 10:47
Rita1960

Rita1960

Hoi Falcon,

Mooi dat je zo'n jonge hond binnen haalt. Ik hoop echt dat je er zo snel mogelijk een goed tehuis voor vindt en dat die dan niet meer in een bench opgesloten zal zitten.
't is dat het niet mijn echt soort hond is en dat ik al twee van die grote doedels heb...
En Laura.. katten wennen snel genoeg aan jonge honden...

groetjes,

Rita
donderdag 19 november 2009 - 18:23
falkon

Falkon

Ook ik hoop een goede eigenaar te vinden.
Het is niet mijn eerste en wss ook niet mijn laatste die ik opang.
Spijtig genoeg ben ik niet in voor kleinere honden.
Mijn voorkeur gaat uit naar grote rassen.
Ik bezit nu een Greyhound en Berner senner toekomst is een ciobanesc romanest carpatin. Soort kleine beer
Verder zou ik zeggen ik hoop dat ze kweek wat aan banden leggen en wat meer gaan toezien op de toekomstige eigenaars van honden.
Bezin eer je begint.
En indien je een hond wenst denk eens aan een adoptie hond er staan er massa's op het net gratis en voor niks.....
Hoe minder men pups koopt hoe minder men er gaat kweken tot er terug een evenwicht is tussen echte hondenliefhebbers en pups en minder asiel honden.
Mvg
Erwin
donderdag 19 november 2009 - 19:23
Rita1960

Rita1960

oef Falcon/Erwin,

Onze Berner senner Dorus is op 1 week na 12 jaar oud geworden ( heeft nog wel de twee Ridge backs gedeeltelijk opgevoed) en mijn greyhound Lisa is 10 jaar oud geworden ( moeten laten inslapen toen omdat de nieren kapot waren) en deze honden had ik tegelijkertijd en had was een goede combinatie....

en ja.. laat de mensen meer nadenken over het aanschaffen van dieren. ze hebben wel verzorging, aandacht, voeding, opvoeding nodig en geen kinderen die zeggen.. ik wil een hond(je)..
want je zit er -afhankelijk- van het ras wel zo'n 10-20 jaar aan vast..

en het kweken gaat er niet uit zolang als er nog "markten" bestaan voor deze dieren.

groetjes,

Rita
donderdag 19 november 2009 - 21:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon