menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vogel- en dierenopvang

corneel

Corneel

beste dierenvrienden,

als u weg bent of u kan een tijdje niet op uw dieren passen dan kan ik dat.
Ik zelf kweek vogels, konijnen, cavia's, geitjes, duiven ...
Ik wil jullie dieren opvagen: vogels: bijna alles (papegaai mits je een kooi mee brengt).
cavia's, konijnen... ( de meeste knaagdieren)
pluimvee
schapen, geiten
kan ook hagedissen, vissen. heb zelf ook een terrarium staan, liefst wel je eigen terrarium, aquarium mee te brengen

Qua prijs kan ik niet direct zeggen, ik bekijk welke soort je mee hebt het aantal... Voor de prijs, bel je anders maar naar mij op het nummer 050791911 . Ik vraag wel een waarborg voor u dier die bedraagt 1 euro het dier, gewoon voor zeker te zijn dat u ze komt terughalen. Als er een dier sterft door mijn schuld dan vergoed ik u hem aan de werkelijke waarde. (niet aan de emotionele waarde) Maar als hij toch al ziek zou geweest zijn van thuis uit dan vergoed ik hem niet, want daar kan ik toch niets aan doen hé.

Voor verdere inlichtingen gelieve te telefoneren 050791911
Ik woon in Oostkamp , heb ook veel foto's van m'n eigen dieren.
De dieren moeten wel gezond zijn. Als het over veel dieren gaat kan ik ze eventueel komen thuis eten geven, maar dit kan wel maar in een omgeving van 6 km van m'n huis. De foto's hiernaast zijn van mijn eigen dieren.
groeten Corneel

dieren opvang / verzorgen / knaagdieren / vogels / klein vee / geiten / konijnen / cavia's / vakantie
zaterdag 12 januari 2008 - 14:19

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon