menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Diverse zaden

Ga naar meest recente reactie

Spuddy

Spuddy

Ik heb zaden liggen van Akelei (blauw-witte rokjes), Veronica spicata, veronica gentianoides, suzanne met de mooie ogen, Euchinacea purpurea en nog enkele soorten.

Wie wil er eventueel ruilen?

Plaats een bericht met je adres of stuur een mailtje meet je adres naar [email protected]
vrijdag 27 juli 2007 - 20:06
rialle

Rialle

Hoi Spuddy,

Ik heb wel interesse in de Veronica gentianoides en in Suzanne met de mooie ogen (Thunbergia Alata).

In ruil heb ik Monnikskap en Oleander in de aanbieding en in de herfst Reuze Helianthus.

Ik schrijf je een pb.

Groetjes Rialle
zaterdag 28 juli 2007 - 19:41
Spuddy

Spuddy

Zaden zijn vandaag opgestuurd naar volgende mensen: Etienne, Jeannette en Rialle.
maandag 30 juli 2007 - 22:41
rialle

Rialle

Oke Spuddy, mijn zaden voor jou zijn vandaag op de post gegaan.

Alvast bedankt
Groetjes Rialle
dinsdag 31 juli 2007 - 22:57
Spuddy

Tekst aangepast

Spuddy

Potverdorie zeg. De persoon die me brieven ging posten heeft ze vergeten meenemen. Ikzelf kan niet naar het postkantoor met me gezondheid. Ze zullen dus een dagje later toekomen :/ Sorry hiervoor.

Wat ik ook nog wou zeggen, ik ben verschoten van hoe weinig zaad er maar zat in die Veronica gentianoides en Veronica spicata zakjes. Ik had die zakjes nog niet open gedaan en had meer verwacht. Maar geen nood ik heb ongeveer driekwart van de zakjes opgestuurd en 1 vierde hou ik voor mezelf. In het zakje van Suzzanne met de mooie ogen zaten welgeteld 40 zaden. Ik heb er 10 voor Etienne, 10 voor Jeanette en 8 voor Rialle. Zo heb ik er nog 2 voor mezelf. Hoop dat je dat niet erg vindt.

Oja Etienne jou zaden zijn vandaag toegekomen, alvast bedankt hiervoor!
woensdag 1 augustus 2007 - 00:39
rialle

Rialle

Nee hoor Spuddy, geen ramp

Heb je wel weinig voor jezelf over he? Vind je dat niet erg?

Groetjes Rialle
woensdag 1 augustus 2007 - 22:46
Spuddy

Spuddy

Nee hoor Rialle geen enkel probleem.

Ik heb momenteel massa's zaad van Antrirrhinum majus 'Sonnet yellow' maar dat is een f1 hybride. Het zaad komt dus niet terug als de originele plant. Hoe hij dan zal terugkomen weet ik niet maar het is het proberen waard.
Binnenkort kan ik ook zaad oogsten van Malva mochata (roze) Wie er wil moet maar even iets laten weten. Oja ik moet nog zaden oogsten van akeleien ook. Diverse wilde soorten.
woensdag 1 augustus 2007 - 23:32
Adrienne

Adrienne

Spuddy zie mailtje
donderdag 2 augustus 2007 - 21:37
rialle

Rialle

Hoi Spuddy,
Ik heb eigenlijk wel interesse in zaad van Malva Moschata en Antrirrhinum Majus "Sunnet Yellow".
Ik heb eens gegoogled en heb gezien dat het prachtige bloemen zijn.
Akelei is ook een F1 hybride (wist niet dat dat zo heet) als ik me niet vergis. Maar het lijkt me net leuk om dan uit te proberen wat er uit komt. Ik heb ook Akeleizaad en ga het volgend jaar zeker zaaien! Spannend!



Groetjes Rialle
donderdag 16 augustus 2007 - 22:14
Spuddy

Spuddy

Hoi Spuddy,
Ik heb eigenlijk wel interesse in zaad van Malva Moschata en Antrirrhinum Majus "Sunnet Yellow".
Ik heb eens gegoogled en heb gezien dat het prachtige bloemen zijn.
Akelei is ook een F1 hybride (wist niet dat dat zo heet) als ik me niet vergis. Maar het lijkt me net leuk om dan uit te proberen wat er uit komt. Ik heb ook Akeleizaad en ga het volgend jaar zeker zaaien! Spannend!



Groetjes Rialle


Niet alle akeleien zijn f1 hybrides hoor. Sommige wel waaronder de 'Nora Barlow'. En wat de zaden betreft, ik leg ze opzij voor jou.
donderdag 16 augustus 2007 - 22:23
rialle

Rialle

Dank je wel Spuddy.

Groetjes Rialle
donderdag 16 augustus 2007 - 23:16
rialle

Tekst aangepast

Rialle

Spuddy, de zaden zijn vandaag goed aangekomen!
Ik dank je heel hartelijk, ben er blij mee

Groetjes Rialle

ps had je een pers. mail willen sturen maar er staat geen e-mail knop bij jou naam.
woensdag 22 augustus 2007 - 18:08
Spuddy

Spuddy

Beter laat dan nooit

Veel succes ermee!
woensdag 22 augustus 2007 - 20:48
rialle

Rialle

de Post was nog in vakantiestemming denk ik!

Groetjes Rialle
donderdag 23 augustus 2007 - 10:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon