menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Leeuwebek

Ga naar meest recente reactie

Heide

Heide

Kan iemand me eens duidelijk uitleggen hoe een foto plaatsen ? Ik zit hier al meer dan 1uur te knoeien en het wil maar niet lukken !
woensdag 13 juni 2007 - 16:01
rialle

Rialle

Hallo Heide,
Ik ben ook pas van mei lid ingeschreven op dit forum, en ik dacht ook eerst dat het me niet zou lukken,. De haren rezen me te berge toen ik het voorbeeld zag van Kurt omdat ik op de computer nog niet zo heel erg thuis ben maar..................ik ben blijven proberen en uiteindelijk is het gelukt! Als je het een maal gedaan hebt zie je dat het eigenlijk wel meevalt dus nog even doorzetten, het is niet zo heel moeilijk. Het is ook leuk om je foto's met anderen te delen. Ik heb er in ieder geval een nieuwe hobby bij!!!

Groet Rialle
woensdag 13 juni 2007 - 17:07
Heide

Heide

Hallo Heide,
Ik ben ook pas van mei lid ingeschreven op dit forum, en ik dacht ook eerst dat het me niet zou lukken,. De haren rezen me te berge toen ik het voorbeeld zag van Kurt omdat ik op de computer nog niet zo heel erg thuis ben maar..................ik ben blijven proberen en uiteindelijk is het gelukt! Als je het een maal gedaan hebt zie je dat het eigenlijk wel meevalt dus nog even doorzetten, het is niet zo heel moeilijk. Het is ook leuk om je foto's met anderen te delen. Ik heb er in ieder geval een nieuwe hobby bij!!!

G
roet Rialle

Maar hoe heb je het gedaan?
groetjes Heide
donderdag 14 juni 2007 - 16:18
an

An

welkom rialle
op deze sit e je krijgt niet alleen een nieuwe hobby maar ook gelijk een hele nieuwe familie er bij
en ik wist het ook niet hoor dat ik begon het is nu makelijker om er fotos op te zetten

veel plezier op dit form
gr an
donderdag 14 juni 2007 - 17:54
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

Er zijn 2 methodes:
1. Open de site die ik hierboven gegeven heb, print de uitleg uit, leg de naast je en dan maar oefenen.


2. Je kan ook rechtstreeks je foto posten:

Als je een bericht wilt typen, staan er in het antwoordvak links: Afbeelding, klik hier op, je krijgt een nieuw scherm:
Maak uw keuze uit volgende methoden:

1.Ik heb mijn afbeelding op een externe website staan, en wens de URL hiervan te gebruiken:
URL van de figuur:

2.Ik wil zelf een afbeelding opladen vanaf mijn eigen computer:
Blader naar eigen figuur:

Als je een foto op je pc staan hebt, klik je bladeren bij nr.2, zoek je foto en klik op invoegen.

Dan klik je op Plaats nu mijn bericht.

Succes

donderdag 14 juni 2007 - 23:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon