menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Agapanthus

Ga naar meest recente reactie

panthus

Panthus

het is nu de tijd om de agapanthus te scheuren, wie wil stekken ruilen
zaterdag 25 september 2021 - 10:09
Patrikc

Tekst aangepast

Patrikc

Ik heb eventueel Agapanthus Black Magic te ruil…
zaterdag 25 september 2021 - 18:21
panthus

Panthus

deze soorten heb ik al , heb momenteel 10 soorten
zondag 26 september 2021 - 09:19
panthus

Panthus

niemand bladverliezende agapanthus te ruil?
dinsdag 19 oktober 2021 - 10:23
Dany

Dany

Ik heb ooit enkele planten gekregen van iemand die er gezaaid had van zaad dat hij van planten had gehaald ergens in Frankrijk. Ze bloeien blauw-paars en andere wit. Ik overwinter die planten vorstvrij. Bladeren verliezen ze niet echt veel. Als je ze afsnijdt tot tegen de grond groeien die gewoon verder. Welke dat is een groot vraagteken maar ieder jaar bloeien ze wel mooi.
vrijdag 22 oktober 2021 - 22:12
panthus

Panthus

bedankt voor je reactie , ik heb zelf diverse agapanthus zonder naam ook zaailingen
deze wil ik vervangen door soorten met naam soms zit er zo weinig verschil in dat ze eigenlijk het zelfde zijn
in belgie zit een grote kweker met aparte soorten maar heeft alleen grote planten
zaterdag 23 oktober 2021 - 09:23
marc

Marc

Beste Panthus.
Ik heb bladverliezende niet winterharde Agapanthus Donau. Wil ruilen tegen aan winterharde soort. Ik heb hem al ruim 15 jaar maar aanvankelijk bloeide hij bij mij niet maar dit jaar heb ik 23 stengels met bloemen gehad in 1 pot.

Beste Patrikc,
Wil jij je Black Magic nog ruilen ? Waartegen wil je ruilen? Mijn uithangbord is een bladbegonia van ruim 2 meter hoog. (Heb er ook kleinere). Mensen die dat zien vragen graag scheuten.
woensdag 27 oktober 2021 - 16:15

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon