menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Sierlijk naambord met bloemen gezocht

Ga naar meest recente reactie

Tulipannetje

Tulipannetje

het naambordje wat ik nu heb past totaal niet bij mijn mooie plantentuin en het is letterliijk en figuurlijk een doorn in mijn oog. daarom ben ik op zoek naar mensen die ergens een mooi naambordje of nummerbord hebben laten maken waarbij ze zelf het ontwerp konden samenstellen? Bijvoorbeeld een bloem erop of zoiets.. en goede kwaliteit aub want ik wil niet dat het na een jaar weer vervangen moet worden. ik hoor graag van u allen!
dinsdag 6 februari 2018 - 13:21
Marei
dinsdag 6 februari 2018 - 13:53
sophora

Sophora

Marei,
Mooi maar wat prijzig voor mijn tuin. We zouden misschien graag weten welke planten in Tulipanneke zijn "mooie plantentuin staan.Want tot nu toe is het 0
dinsdag 6 februari 2018 - 14:08
Marei

Marei

Ja maar Sophora, jij vroeg er niet om, want dan had ik het niet durven aanbevelen daar heb jij inderdaad veel te veel planten voor. Tulipannetje wil goeie kwaliteit en ook nog mooi. Wij weten toch allen dat daar een prijskaartje aan hangt.
En als het T. hier bevalt dan worden die planten vast wel aangemeld.
dinsdag 6 februari 2018 - 14:17
sophora

Sophora

Ik wil hem een beetje 'pushen'
Die plaatjes zijn echt mooi.
Maar ja, ik doe het met plastieken.
dinsdag 6 februari 2018 - 14:26
zuurtje

Tekst aangepast

Zuurtje

Laura misschien iets voor jou om te mozaïeken?
Ineke
dinsdag 6 februari 2018 - 14:29
kerstkind

Kerstkind

@Tulipannetje zoek je een naambordje voor je tuin bv "TULIPHOF" of plantenlabels voor bij je plantjes? "jasmijn" ed.
Voor mij is dit ietsje onduidelijk.
Bij de eerste optie misschien een eigen ontwerp sticker maken en deze op een trespaplaatje plakken. Dit heb ik wel eens gedaan. 14 bij 14 voor ca. € 12,50. Hoe groter de sticker hoe duurder uiteraard.
José
dinsdag 6 februari 2018 - 14:47
satomi

Satomi

Wij hebben ons naambordje met huisnummer ooit bij een pottenbakker laten maken naar eigen ontwerp. Misschien is dat ook voor jou een idee?
woensdag 7 februari 2018 - 12:05
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Deze komt van pinterrest een idee. Hoef je ook minder te bukken om het te lezen.

Planten & Tuinbenodigdheden

woensdag 7 februari 2018 - 12:24
zuurtje

Zuurtje


Ineke
woensdag 7 februari 2018 - 14:42
Tulipannetje

Tulipannetje

Bedankt voor alle reacties!! Ik heb een in de zomer erg kleurrijke tuin, met inderdaad veel tulpen maar ook andere kleurrijke bloemen. Eigenlijk van alles wat. Zoek een bordje dat luxe en klasse uitstraalt. Iets van tuliphof is inderdaad een leuk idee! wil gewoon een groot bord.
donderdag 8 februari 2018 - 11:27
annemarijke90

Annemarijke90

toevallig heb ik laatst een naambordje voor mijn huis ontworpen en gekocht op www ramsign nl ..erg mooie bordjes en denk dat het voor jouw tuin ook een aanrader is! je kan verschillende kleuren en maten ontwerpen en alles erop zetten wat je wilt. was ook snel in huis en vrij goedkoop
donderdag 8 februari 2018 - 11:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon