Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik ben nieuw op dit forum en zal me kort even voorstellen, mijn naam is Max en ik houd er van om in mijn tuin bezig te zijn.
Nu ik mijn tuin een beetje wil opleuken, ben ik op zoek naar een aantal tuinbeelden. Via internet heb ik een paar interessante gevonden alleen vraag ik mij af of jullie ervaring hebben met het bestellen van tuin beelden en waar jullie deze dan gekocht hebben.
Op mijn gemeente is er een importeur die heel mooie dingen koopt in Indonesië. Soms handgekapt, soms machinaal vervaardigd uit natuursteen of uit tropische houtsoorten.
De belangrijkste informatie, namelijk in welke regio u woont weten we echter niet.
Hij laat die stukken wel leveren per container vanuit Indonesië hoor. Die firma levert wel thuis maar in betwijfel of zij in Nederland leveren.
Ik stuur straks hun site door per P.M.
Als je van Groningen naar Leeuwarden rijdt , via de Friese straatweg , is er, aan de rechterkant ,
( Noord Bergum) een bedrijf dat van alles verkoopt voor de tuin. Ook tuinbeelden.
GEEN planten. Dus allerlei andere toestanden voor de tuininrichting
Het bedrijf ligt aan de straatweg, je kan het zo zien.
En , volgens mij , is er tussen Kollumerzwaag en Zwaagwesteinde ook zo'n bedrijf.
Dichter bij Stad zou ik niet weten.
Dat Coster je vroeg waar je woont komt omdat ,door een storing , er geen profiel te zien was.
Bedankt voor jullie tips!
Weet je toevallig hoe deze bedrijven heten Roeli? Dan zoek ik ze even op via internet.
Ik heb wel een site gevonden met verschillende tuinbeelden erop ( URL GEBLOKKEERD ), alleen ben ik een beetje wantrouwend om ze via internet te bestellen aangezien er veel mis kan gaan tijdens de levering..
Nee, sorry. Ik ben er nooit geweest, maar zie het als ik er langs rijdt.
Ze vallen wel op, want het is aan de (friese) straatweg.
en je kan natuurlijk altijd even googelen. De plaatsnaam weet je.
Dit had ik ook gelezen maar het kan alsnog zijn dat hij op internet iets moois vind.
Uiteraard gaat het zelf bekijken altijd voor want dan weet je wat je krijgt.
Dag Max, ik heb enkele jaren een tuinbeeld uit lavasteen. Heel mooi. Heb het gekocht bij : HO-Jeuken Brugstraat 18 5712 AZ Someren Nederland. Zij hebben ook een website : beeldenmarkt.nl
Ik heb nog een witte betonnen tuinbank terbeschikking met een print op de rug ;is 120cm lang en totale hoogt is 85cm zit hoogt is plus minus 45cm bestaat uit losse elementen te bekijken op kapaza en 2dehands
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina