menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Acer Griseum te koop

Ga naar meest recente reactie

Toecutter81

Toecutter81

Acer Griseum 200/225

Ik verkoop mijn meerstammige Griseum omdat ik een veel groter exemplaar wil planten.

Deze is in top conditie en staat in goede grond. Heeft een draadkluit van vorig jaar.

Wees er snel bij want over een paar weken staat hij in blad en is dan niet meer te verplanten !

190€

Planten & Tuinbenodigdheden

donderdag 27 maart 2014 - 17:18
Roeli

Roeli

Is dat, toevallig een koopje ?
Of een tuinvrienden prijsje ?
donderdag 27 maart 2014 - 17:43
Toecutter81

Toecutter81

Roeli , de bedoeling was om er 160€ voor te krijgen wat een koopje is voor deze grotre papier esdoorn.

Ik moet er snel vanaf dus daarom de lage prijs. Ik wil volgende week een meerstammige zetten van 350cm/400cm !

vriendelijke groet,

wim

vrijdag 28 maart 2014 - 06:21
cetinel

Cetinel

en hoe hoog is deze?kun je op de foto nie echt goed inschatten namelijk..
vrijdag 28 maart 2014 - 07:36
Toecutter81

Toecutter81

Wel deze meet ongeveer 2 meter

Hier nog een foto toen hij in blad stond.

Planten & Tuinbenodigdheden

vrijdag 28 maart 2014 - 18:07
summerspookje

Summerspookje

toecutter 81
zeer mooi , maar is dat niet wat veel voor een vriendenprijsje? ik heb in tuincentras verschillende soorten gezien ,prachtige exemplaren, heb zelf voor de winter een heksen acer gekocht , bij rymenants gekocht ,volle prijs 150 euro voor de prijs aan - 70 % procent ,ge moest die nu zien , en in september begint hij alle tinten van rood te krijgen ,een pracht van een acer ,ik heb er nog van vroeger alle tinten en soorten , ik ben een echte acer fan ,omwille van hun kleuren ,maar die prijs heb ik nooit betaald

groetjes

summer
zondag 27 april 2014 - 20:11
Toecutter81

Toecutter81

Dag Summer, als u een Acer Griseum weet staat, meerstammig en boven de 2 meter voor minder dan 160€, mag je het altijd even laten weten
Ik denk niet dat je die snel zal vinden...

Ik ben ook een grote acer fan, heb nu zeer veel kleine zaailingen van een Acer palm. Atropurpureum.

Kheb nog een Tataricum staan , een Dissectum Garnet , nu zoek ik nog een grote Ozakazuki
maandag 28 april 2014 - 06:21
summerspookje

Summerspookje

toecutter 81

het zou natuurlijk kunnen ,dat hoe groter de acers, trouwens alle bomen en struikachtige zijn,meer in prijs stijgen, als ik de hoogte van uw acers lees ,bent u inderdaad liefhebber van groot formaat,ik verkies de lengte onder de 1,60m
zijn handiger om te planten ,en lopen gemakkelijker uit in de grond ,dat is natuurlijk kwestie van goesting.
dus veel geluk met uw zoektocht

groetjes

summer
maandag 28 april 2014 - 20:43
Toecutter81

Toecutter81

Dank je wel , voor jouw ook veel tuingenot dit seizoen

wim
dinsdag 29 april 2014 - 06:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon