menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ik heb druivelaars om te ruilen

Ga naar meest recente reactie

Limoncello

Limoncello

Ik heb nog een aantal druivelaars om te ruilen tegen andere druiven of planten. Het zijn winterstekken van januari dus bijna 1 jaar oud.

3x Kodrianka (blauwe) -> meer info

9x Reliance (rode) -> meer info

11x Suffolk Red (licht rode) -> meer info

2x Lira (roze) -> meer info

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 13 september 2013 - 18:18
hamamelis

Hamamelis

Hmmm, klinkt heel interessant, maar ik heb momenteel enkel rabarber en rode aalbessen om te ruilen, wel iets anders dan druiven natuurlijk !

maandag 16 september 2013 - 20:31
Limoncello

Limoncello

Rabarber heb ik wel maar aalbes kan mij wel nog interesseren maar dan de roze of witte die zoeter zijn.
Ik ga ook nog ongeveer 30 stekken zwarte aalbessen (cassis) hebben als iemand interesse heeft. Ik denk 5 verschillende soorten (Titania, ecm, ben tirran, ben nevis,...)
donderdag 19 september 2013 - 14:55
BDV

BDV

Hier ook rabarber in de aanbieding Regio Oost-Vlaanderen
dinsdag 24 september 2013 - 14:32
peerske

Peerske

ik had graag 1 Suffolk Red en 1 reliance, kan u pinot noir en boscoop nu al bezorgen, of indien liever andere soorten later deze bezorgen, heb 15 soorten, die u hier niet aanbied, staan die ik kan stekken. (zijn wel zeer jonge stekken)
vrijdag 1 november 2013 - 23:42
Limoncello

Limoncello

Welke hebt u dan van die 15 soorten? Pinot noir drink ik liever en Boscoop is waarschijnlijk de Boskoop Glory? Maar dan heb ik liever de Frankenthaler ipv Boskoop.
zaterdag 2 november 2013 - 00:47
lucky7

Lucky7

vraag over de rabarber.

Mag je die nu verplaatsen???
alvast bedankt voor de reactie
zaterdag 2 november 2013 - 21:18
peerske

Peerske

De meer standaard druivelaars die ze in winkels verkopen (zoals: parel van zala, Bianca, regent vroege van der laan, Muscat Bleu,...) , maar ook de speciale als Frankenthaler, Muskaat van Alexandri
zondag 3 november 2013 - 16:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon