menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tip tuinkas bij Lidl vanaf 30 mei voor 5499

Ga naar meest recente reactie

Juut

Juut

TIP:

Voor diegene die nog een tuinkas zoeken voor weinig geld... Vanaf 30 mei zijn ze bij de Lidl te koop voor 54,99. In Nederland!!!

Planten & Tuinbenodigdheden

woensdag 25 mei 2011 - 02:46
timtamtom

Timtamtom

Als ik plaats had in de tuin, had ik hem zo snel mogelijk gekocht!
woensdag 25 mei 2011 - 08:19
Gehenna

Gehenna

Nu pas?!
Die staat hier al ettelijke weken
Ik moet wel zeggen dat er een daksteun was zonder gaatje voor de nok in vast te zetten. Maar met een ijzerboorke is dat snel opgelost geweest.
Mijn collega heeft die al 2 jaar staan, zomer en winter. Er is nog niks aan dus blijkt het goede kwaliteit te zijn (voor wat het is)
De tomaten en pepers staan erin. Ik heb gisteren de legplanken eruit gehaald (ik had ze vastgezet) en de tomaten langs de zijkanten en achteraan gezet (in potten)

Er zitten haringen bij om ze vast te zetten in de grond maar ik heb er nog een paar extra gebruikt. De legplanken schuiven er makkelijk af maar die kan je vastzetten met binddraad.
Ik vrees alleen een beetje voor de ritssluiting. Ben nogal een klein beetje een bruut geval
woensdag 25 mei 2011 - 09:14
timtamtom

Timtamtom

Ik heb zelf al wel een ander kasje met rits en die rits is zowat helemaal los gegaan!En ik ben niet zo'n bruut geval hoor.
woensdag 25 mei 2011 - 14:16
timtamtom

Timtamtom

OOOOOOOOOHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
3 kassen??? iK BEN ZO ERG JALOERS JOH!!!
En zijn het wel plastic kassen of ook nog eens van glas ofzo?
donderdag 26 mei 2011 - 07:20
Juut

Juut

Als de rits kapot is hang je er toch gewoon een paar douchegordijnen in aan de binnenkant. En dan 1 kant van het orginele deurtje dichtplakken met ducktape en de andere kant laat je los, het douche gordijn zorgt er dan voor dat het toch enigszins dicht is.
donderdag 26 mei 2011 - 15:10
timtamtom

Timtamtom

Als je een oud douchegordijn hebt tenminste...
donderdag 26 mei 2011 - 18:04
Gehenna

Gehenna

Ah ok, ik zal het terug uit de wegwerpdoos halen.
Dat is net op tijd zi
zaterdag 28 mei 2011 - 09:45
Gehenna

Gehenna

Oude vitrage is ook geen probleem hoor, ik gooi niet snel iets weg en als ik het weggooi dan staat het eerst nog een paar weken in een doos. Kwestie van toch altijd iets nodig te hebben
Lege zakken potgrond heb ik ook genoeg liggen. Kan ik altijd voor iets anders gebruiken, tegen dat er een gat in de serre komt dacht ik zo
zaterdag 28 mei 2011 - 22:42
an

An

vind het een super mooie kas ik wil hem ook heel graag maar mijn tuintje is te klein er voor
maandag 6 juni 2011 - 12:53
olivia55

Olivia55

Ik heb vorig jaar die tuinkas bij de Lidl gekocht en in maart dit jaar ging ik kijken bij de kas en kwam tot de ontdekking dat het vol met gaatjes zat en op sommige plaatsen was gescheurd. Ik zou mensen deze kas niet aanraden. Ook de klantenservice van de lidl is treurig. Of ik moest de kas inpakken en terugbrengen, zodat ik niets meer had. Ik kreeg wel mijn geld terug. En nu krijg ik een vergoeding van € 10 voor reparatiekosten. Schandalig
zondag 1 april 2012 - 12:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon