menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaden echinacea

Ga naar meest recente reactie

molleke32

Molleke32

Hallo,
Ik heb nog een deel zaden over van Echinacea Vintage Wine, Pink double delight, merenque, en Virgin. Kan ik daar iemand een plezier mee doen? Of verschillende mensen ik heb nogal wat
Groetjes Vicky
Ps de foto's van de planten kan je bekijken bij foto's van mijn tuin met titel rondje echinacea.
zaterdag 9 oktober 2010 - 17:46
annis

Annis

Hallo Vicky de witte soort E.merenque vind ik wel erg mooi.
Ik heb een wit-groene soort de E. "Green Jewel "waar op dit moment een bloem in zit die nog niet helemaal open is .Hier kan ik dan wel wat zaad van ruilen als het rijp is.
Foto van internet
[afbeelding verwijderd niet-https]

Annis
zaterdag 9 oktober 2010 - 20:04
dendrodan

Dendrodan

hoi, ik ben wel geintresseerd in eventueel zaden van deze planten.
Heb die alaska wite en een roze staan, heb nu wel gisteren 3 oranje variante gekocht in beervelde bij Jan spruyt.
Wanneer is het beste deze te zaaien?
Mvg Danny

ps ik vind die topic niet direct terug van jou met echinacea, heb je er soms een link van
zaterdag 9 oktober 2010 - 20:07
bloemenkoningin

Bloemenkoningin

Hallo, ik heb wel interesse in de zaden van de echinacea. Vind ze erg mooi, ook op in bloemstukken te stoppen als ze uitgebloeid zijn. Groetjes Bloemenkoningin
zaterdag 9 oktober 2010 - 21:17
cetinel

Cetinel

ook ik heb interesse,maar kan niet ruilen met zaad van andere echinacea(heb er geen)
mogen dat ook andere zaden zijn?
zaterdag 9 oktober 2010 - 23:13
Peppody

Peppody

ik heb je gisteren een pb'tje gestuurd, is deze aangekomen? Ik wil de double delight wel graag ruilen met mijn witte (Swan lake). (de zaadjes dan hé)
zondag 10 oktober 2010 - 21:00
annis

Annis

Ik heb je ook een PM gestuurd maar nog geen reactie ook hier nog geen.

Groetjes Annis
dinsdag 12 oktober 2010 - 08:20
dendrodan

Dendrodan

vicky heb de zaadjes vandaag aangekregen bedankt.
Kan ik deze nu al zaaien of is het beter om te wachten in het voorjaar?
vrijdag 15 oktober 2010 - 09:54
Peppody

Peppody

is mijn pb'tje wel aangekomen?
vrijdag 15 oktober 2010 - 10:34
molleke32

Molleke32

Hallo,

Bloemenkoningin, centinel en peppody ik heb heel veel problemen met de site, af en toe geraak ik er 5 min op en dan een maand niet meer. Ik heb mijn probleem naar kurt gestuurd en hij is het aan het onderzoeken maar ik vrees ervoor. Ze hebben sinds een maand een nieuwe server maar tot nu toe ben ik blijkbaar de enige met problemen .Dus ik geraak dan helemaal niet op dit forum op geen van mijn beide pc's. Dus ik kan enkel pb'tjes lezen en van jullie 3 heb ik nog geen gehad. De andere mensen (een stuk of 7) heb ik al zaad verstuurd. Ik heb nog 3 soorten, de vintage wine is op.
Ik heb nog Merenque, virgin en PD delight. Als jullie intresse hebben stuur mij dan aub een pb want hier geraak ik mss een maand niet meer op.
Ik weet niet wanneer je het beste zaait heb daar ook nog geen ervaring mee
IK heb nog een beetje zaad van de 3 soorten dus als jullie 3 mij iets sturen hou ik het aan de kant voor jullie.
Groetjes Vicky
zondag 17 oktober 2010 - 10:08
dendrodan

Dendrodan

Hoi Vicky, als jij enkel dat probleem hebt ligt het dan niet bij u pc.
Blokkeerd die niet de website, het beste is misschien je pc eens Ccleaner opkuizen.
Daarna nog eens je schijfdegfragmentatie doen zodat deze alles mooie terug bijeen zet. Daarna moet je terug op deze site inloggen.
Dus dat kan eventueel je probleem oplossen
zondag 17 oktober 2010 - 14:59
molleke32

Molleke32

Ze hebben contact met me opgenomen, ik ben blijkbaar niet de enige.. ze hebben sinds een maand een nieuwe server sindsdien is de ellende hier begonnen. Ik heb 2 pc's hier en 1 in de winkel en ik geraak op geen van de 3 op het forum wel op de site. Ze hebben al een paar oplossingen door gemaild maar tot nu toe zonder resultaat . ze gingen nog contact opnemen met de beheerder en me dan iets laten weten. Hun server haalt er blijkbaar sommige mensen uit en zet die op de lijst van spam of zoiets.. En als wat jij zegt hebben we al gedaan Toch merci voor de tip..
maandag 18 oktober 2010 - 11:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon