menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaden koffieplant

Ga naar meest recente reactie

ranger

Ranger

Zaden koffieplant. Ik heb dit jaar weerl een grote hoeveelheid bessen aan mijn koffieplanten.
De zaden zijn zeer kiemkrachtig. Een koffieplant kan in de zomer buiten in een kuip. In de herfst moet de plant naar binnen. De plant kan ook het gehele jaar als kamerplant binnen blijven staan. De plant krijgt heerlijk geurende witte bloemen en mooie rode bessen. In iedere bes zitten 2 zaden (koffiebonen)
Ruilen tegen (zaden/stekken van) exotische en/of tuinplanten. (zoek ook: Musa basjoo, kaki (Diospyros kaki, Sharonfruit )

Planten & Tuinbenodigdheden

dinsdag 28 april 2009 - 22:49
bisschop

Bisschop

Ben je ook geinteresseerd in eenjarigen?
maandag 4 mei 2009 - 23:11
Jonna

Jonna

Weet je ook de latijnse/botanische naam van deze koffieplant. Er zijn verschillende soorten.
Ik zou evt. te ruil hebben :
Gladiolus undulatus (5 zaden)
Podalyria sericea (5 zaden)
Thamnochartus insignis (+rookschijf) (30 zaden)
of je kunt kijken op http://davesgarden.com/community/trading/list.php?list=have&member=JonnaSudenius
om te zien of daar iets interessants bij is. De hoeveelheid zaden die je van die planten krijgt is meestal zeer ruim.

Jonna
zondag 10 mei 2009 - 22:26
hamamelis

Hamamelis

Hallo,

Ik ben wel geïnteresseerd in zaden van koffieplant -> kan zaden van volgende plant ruilen:

http://img223.imageshack.us/my.php?image=dscn4213.jpg

weet helaas de naam (nog) niet, maar heb ze vorig jaar meegebracht van Griekenland.

Indien interesse, stuur maar een PM.

dinsdag 2 juni 2009 - 16:53
xerofyt

Xerofyt

Hallo Hamamelis,

de plant op je foto is een Ricinus (Wonderboom)

Groet,
Xerofyt
vrijdag 12 juni 2009 - 09:57
Linneke

Linneke

Verkoop je die koffieplanten zaden ook ?? ik heb er wel intresse by !!
maandag 20 juli 2009 - 23:35
jennypastoor
donderdag 15 oktober 2009 - 19:51
miema

Miema

Ranger,

Ben ook geinteresseerd in zaden van de koffieplant,ik kan ruilen voor papyrus zaden.

mvg miema
donderdag 15 oktober 2009 - 21:03
ranger

Ranger

Hallo,

Momenteel heb ik helaas geen koffiezaden meer. De nieuwe bessen zijn nog niet rijp. Als er weer een voorraadje is, zal ik het melden.

mvg. Ranger
donderdag 15 oktober 2009 - 21:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon