menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gezocht bloempottenrek

Ga naar meest recente reactie

Anke

Anke

Hallo allemaal
Om mijn terras wat bloemige aankleding te geven wil ik een hoop potten neerzetten, maar ik zou ze graag schikken op zo'n rekje in niveau's. Heeft iemand een idee waar je dat kan kopen?
Groetjes,
Anke
woensdag 2 april 2008 - 11:10
Lysianthus

Lysianthus

Dag anke,

In Belgie..............bij Blokker,Casa, Happyland in veel tuincentras waar ze ook decoratie verkopen.
woensdag 2 april 2008 - 11:17
Jeannette1

Jeannette1

Beste Anke, wat te denken van een oude trap???

Wij gebruiken al enige jaren een oude houten trap om diverse bloemen en planten op te plaatsen.

Wie weet, is er iemand die een oude trap heeft en er niets meer mee doet?

Suc6 gewenst, Jeannette
woensdag 2 april 2008 - 11:44
Lysianthus

Lysianthus

Hahahaha Jeanette , jij kan mijn gedachten raden zeker , mijn vriendin heeft dat ook en het is heel mooi.............
woensdag 2 april 2008 - 11:52
Anke

Anke

Leuk idee van die trap! Alleen staat die voorlopig nog in huis, maar als onze trap vernieuwd wordt, weet ik meteen wat ik ermee kan aanvangen!
woensdag 2 april 2008 - 12:09
Jeannette1

Jeannette1

Hai Anke, plaats anders een stukje op Marktplaats, ik heb dat nog nooit gedaan, zou niet weten hoe dat moest, maar ik hoor daar hele goede resultaten van!!!

Toy Toy Toy, Jeannette


@Lysianthus, wist jij dan niet dat ik helderziende was???


Groetjes, Jeannette
woensdag 2 april 2008 - 12:16
Anke

Anke

Ik ga voorlopig al eens snollen bij blokker enzo, heb zelf ook geen kaas gegeten van dingen als marktplaats...
woensdag 2 april 2008 - 12:20
martine89

Martine89

Hallo anke ,

Al eens gedacht aan een oude houten trapladder?
Of ga eens een kijkje nemen in een kringloopwinkel.

Grtjes Martine
woensdag 2 april 2008 - 14:08
Matabish

Matabish

Ik heb me verleden jaar gèk gezocht naar een houten trapladder, op alle mogelijke sites, en niks gevonden, behalve één gek die 360€ vroeg voor een "antiek" smerig, wankel twee-trede trapje!
Ik hoop dat jij meer geluk hebt Anke, want dat is idd een hele mooie oplossing om het mooi te maken!!
Ik blijf in ieder geval toch rondkijken, want de "goesting" om zó mijn terras op te smukken blijft!

Wel opletten, als je zo'n plastic trapje vindt, dat het stevig genoeg is, dat van mij zakt door elkaar bij de derde pot!!

Succes,
Matabish.
woensdag 2 april 2008 - 15:06
kerstkind

Kerstkind

Hoi Anke,

Kijk maar eens op www.marktplaats.nl onder de rubriek bouw en tuin.
Zoek dan op "etagere".
En je zult zien, er is vanalles te koop.
Het ligt er natuurlijk aan waar je ergens woont.
Succes in ieder geval met zoeken.

groetjes José
woensdag 2 april 2008 - 19:35
Gill

Gill

Hey Anke, ik heb momenteel er een staan die ik wil wegdoen. Is in ijzer, 3 etages hoog en zo'n 1.20 m breed veronderstel ik. alleen zou je hem wel eens moeten overschilderen in de gewenste kleur (hij staat nu in zilver)
zondag 4 mei 2008 - 15:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon