menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaden Cobaea scandens

Ga naar meest recente reactie

annis

Tekst aangepast

Annis

Wie heeft er zaden van de Cobaea scandens . Ik heb deze gisteren in een tuin gezien echt mooi.
Het is een eenjarige klokwinde.
donderdag 20 september 2007 - 18:47
ines

Ines

Hoi, ik heb deze plant staan maar nog nooit zaad afgenomen...ik haal deze in de winter binnen en plant ze in het voorjaar terug buiten. Zal morgen eens gaan zien of er nu nog zaad is want het heeft hier gehageld...hopelijk is niet alles kapot...tot morgen...
dinsdag 25 september 2007 - 21:35
annis

Annis

Hallo Ines, Lisa heeft al zaden voor mij en ik krijg ze deze week toegestuurd. Maar bedankt voor het aanbod.
woensdag 26 september 2007 - 17:03
ines

Ines

Hoi is maar goed ook want ik vind geen zaad in die zaaddozen hier een foto sorry voor de slechte shot;
[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]


woensdag 26 september 2007 - 19:37
annis

Annis

Ines wat een mooie foto. Is het niet een beauty. Blijft deze nou wit-groen of verkleurt hij nog naar paars. Ik heb deze laatst in een tuin gezien en die had een hele grote zaadbol en de bloemen verkleurden van wit-groen naar paars. De plant had ik eigenlijk nog nooit gezien en ben er nu gelijk voor gevallen.
donderdag 27 september 2007 - 08:27
ines

Ines

Hoi Annis ze blijven deze kleur behouden en ik vind nergens zaadbollen, ben nog eens gaan zien.
De plant is nu 3 jaar oud en groeit en bloeit tot in een boom maar volgende maand voor de vries, knip ik alles af, plant ze in een pot en neem ze binnen, volgend jaar heb ik terug mooie bloei en moet ik niet opnieuw zaaien.
donderdag 27 september 2007 - 12:59
annis

Annis

Ines het schijnt dat er ook een "witte "soort van is dat zal dan degene zijn die u heeft.
Deze op de foto had ik dus gezien.
[afbeelding verwijderd niet-https]

Die is ook eerst licht van kleur en daarna paars maar mooi zijn ze beide kleuren.
donderdag 27 september 2007 - 13:22
ines

Ines

ja beide mooi Annis en ze bloeien tot de vries.
donderdag 27 september 2007 - 20:43
lisa

Lisa

annis, ze zijn net met de post me

ines prachtig zien ze uit

groetjes lisa
vrijdag 28 september 2007 - 13:34
ines

Ines

Ja Lisa ik vraag me af hoe lang nog, regen en hagel zijn hier ons deel
vrijdag 28 september 2007 - 13:38
lisa

Lisa

oh, dat is niet te best

groetjes lisa
vrijdag 28 september 2007 - 13:57
annis

Annis

Lisa bedankt.
vrijdag 28 september 2007 - 16:49
lisa

Lisa

graag gedaan,

groetjes lisa

vrijdag 28 september 2007 - 17:20
fastmario

Fastmario

Ines wat een mooie foto. Is het niet een beauty. Blijft deze nou wit-groen of verkleurt hij nog naar paars. Ik heb deze laatst in een tuin gezien en die had een hele grote zaadbol en de bloemen verkleurden van wit-groen naar paars. De plant had ik eigenlijk nog nooit gezien en ben er nu gelijk voor gevallen.

ai dat moet pijn gedaan hebben
zaterdag 29 september 2007 - 20:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon