menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Echeveria Laui nergens te vinden

Ga naar meest recente reactie

JohnnyGui

Tekst aangepast

JohnnyGui

Hallo allen,

Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een Echeveria Laui. In Nederlandse webshops is deze een lange tijd uitverkocht (onbekend wanneer op voorraad) en verzenden vanuit VS is ook prijzig.

Kent iemand een andere webshop of heeft iemand een aantal stekken van de Echeveria Laui om te ruilen? Ik heb o.a. een Echeveria Lola, Echeveria Shiavana, Pachyphytum Oviferum en Opuntia's.

Laat me graag weten!
zondag 26 juni 2022 - 15:11
Marei

Tekst aangepast

Marei

Op internet heb ik een adres gevonden waar ze deze Echveria hebben in een 8,5 cm pot. Deze mail kreeg ik vanmorgen terug.
Goedemorgen,

Bedoel je toevallig de Echeveria laui? Deze hebben we op het moment in een 8,5 cm pot staan:
www.ikhebeencactus.nl/a-67856701/alle-planten/echeveria-laui-medium/#description

Nog een hele fijne dag!
---
Liefs / Sweet regards,

Ikhebeencactus.nl / ihaveacactus.com
Chanel & Bo
Telefoon : +31 (0)6 313 55 299

Ik ken deze webshop zelf niet, maar wens jou alle succes.

maandag 27 juni 2022 - 11:19
Dany

Dany

Je zou ook naar het ELK in Blankenberge eens kunnen komen daar ga je zeker die plant kunnen kopen. Dit is de grootste beurs voor cactus en vetplanten in Europa
https://www.elkcactus.eu/index.php?page_id=14
maandag 27 juni 2022 - 14:49
JohnnyGui

Tekst aangepast

JohnnyGui

Op internet heb ik een adres gevonden waar ze deze Echveria hebben in een 8,5 cm pot. Deze mail kreeg ik vanmorgen terug. Goedemorgen, Bedoel je toevallig de Echeveria laui? Deze hebben we op het moment in een 8,5 cm pot staan: www.ikhebeencactus.nl/a-67856701/alle-planten/echeveria-laui-medium/#description Nog een hele fijne dag! --- Liefs / Sweet regards, Ikhebeencactus.nl / ihaveacactus.com Chanel & Bo Telefoon : +31 (0)6 313 55 299 Ik ken deze webshop zelf niet, maar wens jou alle succes.


Hartelijk dank voor het navragen! Ik heb daar inderdaad eerder gekeken maar vond de laui kleur een beetje afwijkend. Weet niet of er elders mooiere laui's verkocht worden

Je zou ook naar het ELK in Blankenberge eens kunnen komen daar ga je zeker die plant kunnen kopen. Dit is de grootste beurs voor cactus en vetplanten in Europa https://www.elkcactus.eu/index.php?page_id=14


Wist niet dat dit werd georganiseerd. Lijkt me sowieso leuk om te bezoeken. Weet u zeker dat de daar ook hun planten verkopen?
woensdag 29 juni 2022 - 11:23
Dany

Dany

Dat is een verkoopbeurs zowel van professionelen als liefhebbers, je vindt er praktisch alles in verband met de succulenten wereld.
Ze komen ook uit alle landen van Europa. ik ben bijna 100% zeker dat je daar je plant vindt evenals zeldzame planten.
Ik heb dit reeds meerdere malen bezocht en de grootste keus is de vrijdagmiddag en de zaterdagmorgen.
Ik weet niet of je van ver moet komen.
woensdag 29 juni 2022 - 13:45
JohnnyGui

Tekst aangepast

JohnnyGui

Dat is een verkoopbeurs zowel van professionelen als liefhebbers, je vindt er praktisch alles in verband met de succulenten wereld. Ze komen ook uit alle landen van Europa. ik ben bijna 100% zeker dat je daar je plant vindt evenals zeldzame planten. Ik heb dit reeds meerdere malen bezocht en de grootste keus is de vrijdagmiddag en de zaterdagmorgen. Ik weet niet of je van ver moet komen.


Klinkt heel leuk!

Ik woon zelf in Amsterdam. Het lijkt mij wel leuk om te combineren met een dagje Brugge aangezien het in de buurt is maar dat kan ik helaas niet in september garanderen.
donderdag 30 juni 2022 - 12:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon