menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zoek een goede hobbykas

Ga naar meest recente reactie

Zaroaster

Zaroaster

Beste lezers
Wie kan me helpen, ik heb een zeer dure verzameling lophophora's in mijn eigen kleine hobbykas. Helaas als het veel regent zie ik dat die lekt... dan wordt de bodem nat en binnen de kas kan zeer vochtig worden (vooal bij warm weer). Gisteren (noodweer) zag ik ook dat wat druppels op sommige planten is terecht gekomen (wat ik niet niet zo leuk vind), in de winter al helemaal niet.
Daarom ben ik nu opzoek naar een stevige, goede en niet al te grote kas. (mijn kas is van polycarbonaat, een kas van glas is beter toch??).
Wie heeft een kas te koop staan of wie kan me tips geven waar ik voor een goede prijs een kwalitatief goed kasje kan vinden. Zn 2 meter bij 2 meter ongeveer.
Alvast bedankt
zaterdag 29 augustus 2009 - 11:53
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Ik weet niet waar je woont maar Battist Hobbykassen plaatst door heel Nederland en heeft zeer solide kassen.
zaterdag 29 augustus 2009 - 12:10
AndreV

AndreV

Steek 's uw licht op bij :http://www.euroserre.com Ik heb er zelf een muurkasje van en ben er na 5 jaar nog altijd zeer tevreden over.
zondag 30 augustus 2009 - 09:32
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Marianne, dat verbaast me want hier zijn de Battist-kassen wind- en waterdicht gelukkig!
zondag 30 augustus 2009 - 09:35
Rockey

Rockey

Hoi,

Ik kan maar spreken voor het bedrijf waar ik werk -> www.acd.be

Goede prijs kwaliteit, gratis levering in gans België, Nederland, Frankrijk en serres in alle maten en soorten.

Zie hier eens op de webshop, zie je al een paar soorten.

Enjoy
zaterdag 26 september 2009 - 20:36
Alain1

Alain1

Ik heb 2 ACD(c) staan en ben er heel content van ... nog geen problemen mee gehad.
maandag 5 oktober 2009 - 23:15

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon