menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Plantjes

peke001

Peke001

Een goededag aan de tuinliefhebbers,ik heb namelijk een vraagje is er iemand onder julllie die mij koraalmosje kan bezorgen want ik vind het hier nergens ook niet in een tuuincentra ik heb gezien dat deze bestaat uit vier kleuren ?daar ik invalide ben en mij niet kan verplaatsen is m'nn vraag hoe kan ik hier aan komen en is dit zaad of zijn het plantjes het zou mij zeer zeer veel plezier doen mocht ik dat in mijn bezit hebben ik heb een stenen pot van 30cm hoogte en plus min 30 dia iets anders kan ik op mijn appartementje niet houden ,dus dat zou een zeer grote wens zijn als er mij daar iemand mee zou kunnen helpen en het zou ook nog het enige zijn dat nog een beetje kleur in m'n leven brengen,misschien is er wel iemend onder jullie echte groene vingers die iets op overschot staan hebben en te veel heeft.
Met deze dank ik u bij voorbaat en hoop dat het m'n wensje kan uitkomen ik woon in het Leuvense,maar kan mij zeer moeilijk verplaatsen wat ik okk wil zeggen is dat ik niet profiteer voor zoiets ,dank bij voorbaat.

Erwin
zondag 15 juli 2007 - 22:57
minouke

Minouke

Erwin, dit koraalmosje (nertera) is een plantje die je eerder zult vinden rond nieuwjaar tot de lente
Dan vind je ze in de handel (ook in delhaize gezien) als er rode besjes aan komen.
Maar het zijn planten die moeilijk overleven in een huiskamer omdat ze koele t° verlangen nl 10°
maandag 16 juli 2007 - 10:03
hildavw

Hildavw

Erwin,
vorige week heb ik er nog gezien in het tuincentrum hier in de buurt.
Spijtig genoeg wonen wij nogal ver van Leuven en komen ook nooit daar in de buurt.
Zou je niet eens aan je buren (met een tuin) kunnen vragen of die eens willen uitkijken bij hun bezoek aan een plantencentrum.
Groetjes
Hilda
maandag 16 juli 2007 - 10:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon