menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Gratis Chrysanten

Ga naar meest recente reactie

hanziboy

Hanziboy

Op de begraafplaatsen worden rond deze tijd de uitgebloeide Chrysanten op een hoop gesmeten of in een container om ze daarna weg te voeren. Maar als je op tijd bent kan je er enkele potten uithalen en meepakken, ze in de tuin ingraven of ze op een beschermde plaats zetten. Volgend jaar zullen ze dan terug uitgroeien en bloemen leveren.
maandag 14 december 2020 - 18:30
c j de k
woensdag 16 december 2020 - 12:03
Polplastron

Polplastron

Ik vermoed dat Hanziboy de planten bedoelt die al op een hoop gegooid zijn en niet degene die nog op de graven staan. Op die manier lijkt me dit best oké. Natuurlijk heb je wel kans dat mensen je gek aankijken als je met potten van het kerkhof komt...
woensdag 16 december 2020 - 14:49
hanziboy

Hanziboy

@Polplastron: uiteraard, diegene die op een hoop zijn gegooid om te worden weggesmeten. Ik dacht dat ik het zo had geformuleerd, anders mijn excuses.
woensdag 16 december 2020 - 18:51
lentemode

Lentemode

Wees gerust, Hanziboy, zo had ik het ook begrepen. Je had het echt wel duidelijk geformuleerd.
Het is trouwens een leuk experiment in de tuin. Je moet ze wel wat bijsnoeien, beschut planten en een mooie dichte bolvorm kan je niet meer verwachten.
donderdag 17 december 2020 - 16:28
danny2

Danny2

Bij ons is dit altijd rond 1 december, stuur effe een mailtje naar de stadsdiensten en vraag of ze de lege potten thuis willen afzetten.
Als ik planten wil kan dat ook, enkele dagen later liggen er enkele zakken met potten op de inrit....

groetjes danny
donderdag 17 december 2020 - 18:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon