menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Muurpeper?

Ga naar meest recente reactie

Janvanstraten

Janvanstraten

Helaas kan ik maar 1 foto mee sturen (waarom kan ik er niet meerdere mee sturen)?
Anders had ik een overzicht van mijn tuintje mee gestuurd zodat de zaak duidelijk werd.
Van een afstandje zitten er veel bruine plekken tussen de steentjes(onkruid zij mijn schoonzus),
nou ik heb dus een close up foto gemaakt en dit zijn toch prachtige heel klein bloempjes denk dat het muurpeper is maar graag U advies.Groetjes uit het zeer zonnige Oirschot.

Bloemen & Planten

zondag 18 juni 2017 - 11:50
Janvanstraten

Janvanstraten

tuin overzicht foto dan maar op deze manier

Bloemen & Planten

zondag 18 juni 2017 - 11:52
Patrikc

Patrikc

Gehoornde klaverzuring. Love it or hate it.
zondag 18 juni 2017 - 12:27
LT

LT

Door de mesten van ons verguisd. Zaait enorm uit. Lange penwortel. In zijn geheel uitsteken. Ieder stukje groeit weer uit.
zondag 18 juni 2017 - 13:09
Polplastron

Tekst aangepast

Polplastron

Ik heb er hier al tot op zeker niveau mee leren leven; uitroeien is quasi onmogelijk en gelukkig blijft het plantje vrij laag waardoor het tussen andere planten bijna niet opvalt.

Muurpeper is iets heel anders:
http://lmgtfy.com/?q=muurpeper
zondag 18 juni 2017 - 14:28
Janvanstraten

Janvanstraten

Dus als ik het goed begrijp heeft mijn schoonzus gelijk onkruid!
Uitsteken zal moeilijk zijn zit van dat worteldoek onder de steentjes.
Zal het eens op mijn manier proberen en als dat werkt zal ik het laten weten.Bedankt
maandag 19 juni 2017 - 12:24
Carib

Carib

Als het een keer geregend heeft (voorlopig niet dus) voorzichtig en met beleid aan een plantje trekken. Met een beetje geluk trek je de lange penwortel door het doek heen uit de grond. Lukt hier toch redelijk vaak. Als dat niet lukt, dan gewoon af en toe het grind schoffelen. Kom je ook al een eind mee. Kan ook prima met grind op worteldoek, mits je natuurlijk eventuele naden goed hebt vastgezet met pennen.
maandag 19 juni 2017 - 19:46

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon