menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Langs de sloot

Ga naar meest recente reactie

Harry54

Tekst aangepast

Harry54

een zwanebloem.. ik lag er bijna in
groet Harry

Bloemen & Planten

zondag 17 juli 2016 - 12:10
zuurtje

Zuurtje

Ja je moet soms wat moeite doen voor een prachtige foto!!
zondag 17 juli 2016 - 16:18
LT

LT

Schitterend!!!
zondag 17 juli 2016 - 21:22
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Wie regelmatig een wandelingske doet in zijn eigen omgeving ontdekt soms prachtige dingen...zonder daarbij zijn leven te riskeren...Kundegij goed zwemmen Harry want tussen al dat "groen" dat langs beken en vijvers wild zijn gang gaat kom je soms op een "natte verrassing" ...mocht ik onlangs nog ondervinden....Zonder fotograaf....Het einde van mijn wandeling was in 't zicht = Ninoofse stg tot ik almeteens in de modder wegzakte......Vraagt mijn vrouw bij mijn thuiskomst..." hoe ziedegij er uit met al die modder tot bijna tot aan uw knieën.......


Mooi gedaan! Eigenaar met "smaak" .....

Hier moest een fietspad komen langs weerszijden .....maar "budgetair niet haalbaar" zei de schepen....resultaat ofwel stap je door een zgn voetpad = zompig graspad....of riskeer je uw leven

zondag 17 juli 2016 - 21:31
LT
zondag 17 juli 2016 - 21:37
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto



't Is niet allemaal even mooi.....hier en daar zie je "dingen die daar niet thuis horen".....afgedankte badkuipen , een stootkar etc.....niemand iets gezien (?) weg er mee.....van opruiming door de gemeente is ook al geen sprake...niet voorzien in "het budget" en te weinig personeel om alles in de gaten te houden
zondag 17 juli 2016 - 22:23
LT

LT

Op "marktplaats" zetten....Gratis af te halen....
zondag 17 juli 2016 - 22:26
mjohanna

Mjohanna

Mooie zwanebloem, heb ik nog nooit in het echt gezien in het wild bedoel ik
Prachtig Harry !

En Paul, hier haalt de gemeente gelukkig de rotzooi nog uit de natuur als je melding maakt.

En ik wandel liever in de zomp dan dat ik van de sokken gejakkerd word door een bejaarde met een elektrische fiet die zonodig de 30 km wil halen maar niet meer weet waar de rem zit. Dat is me al een paar keer overkomen, dat ik maar net optijd aan de kant kan springen.
vrijdag 22 juli 2016 - 21:48
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Een stok is daartegen een heel goed wapen....heb ik altijd bij ....eventjes stok in de wielen en rustig verder wandelen......
Rotzooi zei u .....
"afgedankte " autos + een pak roestende golfplaten.....

Bloemen & Planten

zaterdag 23 juli 2016 - 22:01
zuurtje

Tekst aangepast

Zuurtje

Oldtimer?
zaterdag 23 juli 2016 - 22:07
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Ik zou toch eens gaan kijken moest ik u zijn......Er zijn altijd wel enkele paarden in die buurt die kunnen van pas komen om die "oldtimer" los te trekken......Die "zwarte" laat je maar rustig verder grazen. Opgepast er is een "elektriekdraad" tussen "verweven....

Bloemen & Planten

zaterdag 23 juli 2016 - 22:11
zuurtje
zaterdag 23 juli 2016 - 22:12
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Opletten dan voor de "verkeersborden" .....alleen voor voetgangers en fietsers....tenzij dat u dat paard " 's nachts" gaat ophalen

Bloemen & Planten

zaterdag 23 juli 2016 - 22:18
zuurtje

Zuurtje

beetje ver weg vanuit Rotterdam ........
zaterdag 23 juli 2016 - 22:39
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Rotterdam......waar is de tijd dat mijn vrouw en ik die stad bezochten......op 1 dag raak je niet uitgekeken.....en 't is ook niet bij de deur en nu met al dat "moordend verkeer" .....dat nu ook al de binnenwegen opzoekt omdat ze anders stil staan op de autostrade die ooit gemaakt werd opdat "het sneller zou gaan".....
Geef mij maar het "Payottenland" ...heel rustig EN mooi.

Campsis radicans

Bloemen & Planten

zondag 24 juli 2016 - 11:23

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon