menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wachtwoord kwijt

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

Beste Paul NEUT,

U ontvangt deze e-mail omwille van een aanvraag tot het wijzigen van uw wachtwoord. Klik op onderstaande link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

https://www.tuinadvies.be/tuin/wachtwoord-vergeten/4ed0d45482c9f964f7b60fc3fb3a0969

Indien u deze mail meermaals verkeerdelijk heeft ontvangen, gelieve contact op te nemen met Tuinadvies.

Met vriendelijke groeten,
Tuinadvies.be
woensdag 20 januari 2016 - 17:42
Paronoto

Paronoto

Dat is nu al de derde keer.....wat voor ne KMW is dat hier.....???????
woensdag 20 januari 2016 - 17:43
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Ik heb justement NIKS AANGEVRAAGD ik stel alleen vast dat ik niet "BINNEN GERAAKTE" en dat is niet de eerste keer.....Wie ligt daar te slapen??????
woensdag 20 januari 2016 - 17:46
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Paronoto kijk eens naar het vlaggetje boven in. Soms moet ik ook inloggen, maar als ik het hollandse vlaggetje aanklik hoeft dit niet. Ik weet niet welk vlaggetje jij gebruikt. En je moet mij niet vragen wie die vlag anders doet of waarom maar het kan een oplossing zijn.
woensdag 20 januari 2016 - 17:54
Paronoto

Paronoto

Vlaggetje.....'k zal nen anderen bril moeten kopen zeker want van een "vlaggetje" is hier geen spoor....Kun jij de webmaster contacteren? Ik kan dat ook al niet meer ...Doe jij of de anderen het eens in mijn plaats en bestorm hem ne keer met mijn klacht AUB
woensdag 20 januari 2016 - 18:07
Paronoto

Paronoto

Dit staat op I-net te lezen .......

"Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.


Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.

Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.
Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.
Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen



Wa peisde daarvan?
De P.
woensdag 20 januari 2016 - 18:11
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Als je dit kunt invullen dan moet je eens bovenin kijken bij zoek. Daar moet een vlaggetje staan. Wijzig die eens. Gewoon klikken. Heb je dan nog geen resultaat dan Stijns een email sturen. Dit kun je intypen in het vak zoek. Ook bovenin. En dan aanklikken. Moet jij eens zien die krullenkop helpt je subiet. Lukt dit niet dan doe ik het
woensdag 20 januari 2016 - 18:15
Paronoto

Paronoto

Niks "te vlaggen " probeer jij het eens?
woensdag 20 januari 2016 - 18:17
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Heb Stijns een bericht gestuurd. Als hij achter de computer zit zal hij je vast kunnen helpen.
woensdag 20 januari 2016 - 18:49
Roeli

Roeli

Bij mij staat wel een vlaggetje, Joukje, maar het is een franse vlag..
Beetje vreemd.
woensdag 20 januari 2016 - 19:09
Dunya

Dunya

Bij mij de Belgische vlag.
donderdag 21 januari 2016 - 08:16
ilse99

Ilse99

Dag Paul,

Ik heb het voor je nagekeken en je hebt een paar keer een aanvraag gedaan om een nieuw wachtwoord in te stellen. Daarom kreeg je die mailtjes.

Het kan misschien ook helpen om een recentere browser te gebruiken. Probeer bijvoorbeeld eens https://www.google.com/chrome.
donderdag 21 januari 2016 - 08:23
satomi

Satomi

Het vlaggetje zou u moeten kunnen vinden naast het zoekvak rechtsboven in uw scherm.
dinsdag 26 januari 2016 - 13:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon