menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Schitterende aanwinst

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Tekst aangepast

Nigella

een van de nieuwe bloembollen staat hier in een pot op de tuintafel
wij vinden ze gewoon een kunstwerkje
op de foto (toen we ze kochten) waren de kleuren lila en licht geel
maar met deze kleurschakering zijn we ook heel blij
Nu maar dromen dat ze zich goed vermeningvuldigen (zoals beschreven)
de bloemen zijn iets groter dan de klassieke blauwe of witte druifjes, blad is ook donkerder

[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
maandag 2 april 2007 - 16:27
Lucia

Lucia

Die is heel lief
maandag 2 april 2007 - 19:55
Catgarden

Catgarden

Heel mooi !!!
Die heb ik alvast op mijn herfst-verlanglijstje genoteerd en ik hoop dat ik ze vind.
Ik meen me te herinneren dat jij ook naar Floralux gaat, komt die Muscari ambrosiacum van Floralux ?
maandag 2 april 2007 - 23:31
lisa

Lisa

nigella, je loopt altijd tegen de mooie plantjes aan- leuk,
hier bij de tuincentua loop ik alleen tegen de gewone plantjes aan
om iets apars te kregen moet ik echt zoeken,maar ik geef niet op

l
dinsdag 3 april 2007 - 05:53
Nigella

Nigella

Heel mooi !!!
Die heb ik alvast op mijn herfst-verlanglijstje genoteerd en ik hoop dat ik ze vind.
Ik meen me te herinneren dat jij ook naar Floralux gaat, komt die Muscari ambrosiacum van Floralux ?

ik heb die inderdaad daar gekocht
ik vind dat ze daar tegenwoordig (bij de betere dus duurdere) meer aandacht geven aan nieuwigheden van bloembollen , en dat voor elk seizoen
woensdag 4 april 2007 - 18:35
sylvain

Sylvain

Dat is een mooi plantje en bloempje Nigella en is gewoon om buiten te planten en de bloei datum heel vroeg zyn het knollen of moet ge ze scheuren groetjes en dag
woensdag 11 april 2007 - 06:47
koen

Koen

Mooi !!!


Ik had er vorig najaar muscari gekocht in kleurschakeringen van wit tot lichtblauw, helaas blijken het nu gewoon de blauwe muscari te zijn, maar daarom niet minder mooi,


grtz, Koen
woensdag 11 april 2007 - 15:09
Nigella

Nigella

Dat is een mooi plantje en bloempje Nigella en is gewoon om buiten te planten en de bloei datum heel vroeg zyn het knollen of moet ge ze scheuren groetjes en dag


het zijn knollen, het blad is iets groter donkerder dan de klassieke Muscari, er stond op dat ze vermeerderen, ik hoop dat het mij lukt en dat ze wat productief zijn
woensdag 11 april 2007 - 17:33
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

ik heb hier ook een plantje is een mooi donker blaadig met gele bloempjes maar ik weet niet of ge ze kunt vermeerderen door te scheurenen ik denk dat gy my daar raad zou kunnen in geven Nigella ik ga proberen er een foto op te zetten groetjes en dag

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 11 april 2007 - 18:13
Nigella

Nigella

ik ken het niet maar het is wel een leukerd voor iemand die van geel houdt, misschien weet iemand anders het
donderdag 12 april 2007 - 02:45
sylvain

Sylvain

dank u Nigella
donderdag 12 april 2007 - 05:30
hildavw

Hildavw

Dat geel, in combinatie met het donker blad, heeft wel wat.
Bij mij zou dat ook mogen staan
vrijdag 13 april 2007 - 00:29
sylvain

Sylvain

Beste Hildavw is ook geen gemakkelyke naam heet RANCUNCUSLUS-FICARIA-BRAZENHUSSY , dat is meer dan een mond vol en ik weet niet van waar het komt ik denk dat het met de een of andere plant is mee gekomen groetjes en dag
vrijdag 13 april 2007 - 03:59

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon