menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Brugmansia stekken vermeerderen

Ga naar meest recente reactie

Gerrie H

Gerrie H

Hallo

Ben nieuw hier op dit forum ,dus weet nog niet hoe alles werkt of in zijn werk gaat ,maaar kom net van buiten en had het gekke idee om mijn brugmansia´s te gaaan stekken
Wie vertelt mij op een makkelijke manier hoe ik dat het beste kan doen dat ik er ook succes mee heb en hoe verder daarna

Bvd Gerrie
dinsdag 15 oktober 2013 - 16:31
charelke

Charelke

Hoy, Welkom,
Je moet eens in de zoekmachine brugmansia in typen want dit is elk jaar een terug komende vraag daar kun je het wel tussen vinden.
groetjes
Charelke
dinsdag 15 oktober 2013 - 17:14
Gerrie H

Gerrie H

Hallo Charelke

Dank je voor de tip ,had het inmiddels al gedaan en ben weer een stuk wijzer.nu moet ik er nog aan gaan beginnen,maar ze staan nu nog te bloeien,kan ik toch beter even wachten totdat ze uit zijn gebloeid,is zo zonde. heb ook ergens gelezen dat brugmansia cordata een koude brugmansia is ,wat bedoelen ze daar mee.deze heb ik dit jaar in een tuincentrum gekocht en die heeft zo mooi gebleoit,alleen iet ie wel veel blad vallen die geel waren,waarom????

groetjes gerrie
dinsdag 15 oktober 2013 - 18:03
c j de k

C j de k

Hoi Charelke welkom bij ons mooie tuinforum.
Wat betreft je Brugmansia, er zijn een aantal redenen dat hij niet zo best bloeit en blad laat vallen.
Saat hij in een voldoende grote pot.
Krijgt hij voldoende water en mest, dit is zeker zeer belangrijk.
En ten laatste staat hij wel voldoende in de zon???
dinsdag 15 oktober 2013 - 19:42
charelke

Charelke

Hoy Cj.
Je bericht is waarschijnlijk gericht voor Gcc Hofman. Ik ben hier al van 2006.
Wat mijn brugmansia's betreft; Ik geef ze ook hemelwater eveneens als het die zelfde dag regent want regen loopt langs de bladeren af en niet in je pot,daarom giet ik ze na een regen bui.
groetjes
Charelke uit Ham
zondag 20 oktober 2013 - 14:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon