menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Muscari armeniacum

VanHuffel

VanHuffel

Sedert aug. vorig jaar heb ik een serre (niet verwarmde) ik heb toen in september heb ik deze bollen geplant in een zaaibak en ook vergeet-me-nietjes Deze beide staan er mooi groen bij. Kan ik deze uitplanten in potten of buiten?
Ik heb helemaal geen ervaring met kweken of tuinnieren, maar daar ik nu niet meer ga werken wil ik dat graag allemaal gaan doen. Mijn man heeft mij een serre gezet van 4,5 m lengte op 3,00 m br met aan een kant een zaai bak in de lengte. Nu kan ik natuurlijk hulp gebruiken. Ik heb in de webwinkel al wat materiaal besteld en ondertussen ook ontvangen. Wat kan ik zoal zaien of planten van groenten en groenten? De bedoeling van de serre is er zoveel mogelijk groenten uit te halen. Ik kan ook nog een klein tuintje van +/- 7 m
donderdag 21 februari 2013 - 12:57
BOSVROUW

BOSVROUW

Vergeet-me-nietjes hoeven niet in de serre? Ze staan nu ook reeds groen buiten in de tuin; alsook de voorjaarsbloembollen.
donderdag 21 februari 2013 - 15:16
marcote

Marcote

plant ze gerust over in bloempotten of als vorst uit de grond is in de tuin,voor uw vraag over groenten er staan nu tips op de site van tuinadvies.
vrijdag 22 februari 2013 - 13:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon