menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Dahlias

Ga naar meest recente reactie

marero

Marero

voila, ik heb er 2 uitgekozen voor vermeerdering en ze staan in een proper baddeke lauw water voor een paar uurkes, waar ik dat allemaal gan zetten das voor later,lol, kan der altijd nog een paar naar de tuin van schoonmama gaan verhuizen hé
woensdag 16 maart 2011 - 10:53
Cindyke24

Cindyke24

Ik heb hetzelfde probleem!! Wou ook gaan vermeerderen maar heb nu al meer bloem dan tuin
woensdag 16 maart 2011 - 18:09
marero

Marero

dahliakes zitten in de zak, nu moet ik alleen nog een plaatske vinden waar ze in het licht liggen en warm, dus normaal is dat de living of de slaapkamer maar in geen van beiden is nog plaats
woensdag 16 maart 2011 - 18:31
Rita1960

Rita1960

Marero, koop een stapelbed scheelt vloerruimte
woensdag 16 maart 2011 - 19:07
Gehenna

Gehenna

Bij mij staan ze in de keuken en de stekken op het dressoir
woensdag 16 maart 2011 - 20:06
marero

Marero

ja maar ze moeten licht staan en hier is alleen een klein raam vanvoor en die reigel staat al vol en het groot schuifraam en daar staat ook al vanalles en boven staan de reigels aan de ramen ook vol
woensdag 16 maart 2011 - 20:54
Adrienne

Adrienne

ha,ha dat klinkt zeer bekend je gaat naar een groter huis moeten uitzien
donderdag 17 maart 2011 - 00:10
renate67

Renate67

Ik heb de dahliaknolin het plastic zakje bovenop de kledingkast op mijn zoon zijn slaapkamer liggen (staat 1meter van groot raam af)
renate
donderdag 17 maart 2011 - 00:20
marero

Marero

groter gaan wonen???? kben nog zo blij dat we kleiner wonen nu, had vroeger een kast van een huis en deed niks anders dan kuisen precies, en daarbij de verbouwingen zijn nog nie gedaan zenne, kheb de overblijvende pottekes dus maar aan het dakvenster boven staan en nu maar hopen dat ventje der weer nie tegen schupt
donderdag 17 maart 2011 - 10:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon