menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Heb ik nu geen flater begaan

Ga naar meest recente reactie

linkin711

Linkin711

ben ik deze voormiddag rustig bij de verkoopshoek van planten op de kinderboerderij...
Merk ik opeens op dat mijn Gunnera manicata al die sneeuw en vorst heeft moeten verdragen zonder bescherming of iets ...
Heb ik dan direct goed wat stro in de pot gegooid ...En nu maar hopen dat ie niet bevrozen is!!!!
Zijn er nog dingen die ik bvest kan doen ??

Dankje!!!
Jens
woensdag 5 januari 2011 - 19:42
linkin711

Linkin711

Ok zal ik doen!!

woensdag 5 januari 2011 - 20:04
linkin711

Linkin711

Welke bladeren??mùijne heeft geen bladeren meer ....

Ik hoop echt dat ie niet bevroren is !!
donderdag 6 januari 2011 - 13:08
linkin711

Linkin711

In het naujaar wel ja! maar ondertuusen niet meer ...en hij staat tegen een oostengevel..is dit beschut?
donderdag 6 januari 2011 - 13:58
linkin711

Linkin711

Ik wacht zeker af !!!
donderdag 6 januari 2011 - 14:04
Ed50

Ed50

Dag Jens,

Begrijp ik het goed en staat je Gunnera nog in een pot? Dan zal de vorst hem zeker geen deugd gedaan hebben. In de vollegrond heeft hij best al wat bescherming nodig, zeker als het nog een jonge plant is en op een onbeschutte plaats staat. Voorlopig kun je weinig doen denk ik. Als hij in een pot staat kun je hem misschien op een meer beschutte plek zetten en als hij in de vollegrond staat zou ik hem als het terug gaat vriezen toch wat bekleden met groene takken van dennen of iets dergelijks.

Groetjes,
Eddy
donderdag 6 januari 2011 - 16:59
linkin711

Linkin711

hoi eddy,

Ja deze staat in een pot ,ik kan hem niet in vollegrond zetten ,alhoewel ik het waarschijnlijk wel ga doen als die er doorkomt.

ik heb hem nu van zijn oorspronkelijke plaats (open plaats,wind ED) naar een beschutte plaats gezet tegen een muur...


Ik ga zien in het voorjaar en zal dan hier iets posten !!

Jens
donderdag 6 januari 2011 - 17:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon