menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Elfenbloempje of epimedium

Ga naar meest recente reactie

FOSSA

FOSSA

Hallo iedereen,

Ik ben sinds onlangs verliefd geworden op het elfenbloempje.......
Zijn er soms mensen onder jullie die er een tje kunnen missen? Of die een paar verkoopadressen weten?

Liefs FOSSA
donderdag 13 mei 2010 - 19:45
jouk

Jouk

Hoi Fossa


Bij mij was het ook liefde op het eerste gezicht vooral epimedium rubrum heeft mijn hart gestolen. ik heb zelf geen stekken maar weet wel twee goede adressen. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik woon in overijssel en heb daar twee goede adressen voor epimedium en alle schaduwplanten. Mijn favo kwekerij is http://www.fahner-vasteplanten.nl/ en om de hoek ligt ook nog kwekerij de border maar die vind ik wat duur, daarom ga ik het liefst naar fahner toe.

groet joukje
donderdag 13 mei 2010 - 20:52
printemps

Printemps

Hier hebben ze er ook
http://www.koenvanpoucke.be/

mvg
vrijdag 14 mei 2010 - 12:39
FOSSA

FOSSA

Hartelijk dank Printemps.

Tis zelfs niet ver van de deur.

Ik ga zeker eens kijken.

Liefs
FOSSA
vrijdag 14 mei 2010 - 19:20
iecee

Iecee

hallo
de kwekerij epimedium van Daniëlle Monbaliuheeft dit weekend opendeurdag
en zit in brugge.
Die heeft ontzettend veel soorten
ik heb deze mail een paar dagen geleden gekregen:


"Voor het elfde jaar op rij opent kwekerij Epimedium zijn deuren op zaterdag en zondag 15 en 16 mei aanstaande van 9 tot 18 uur.

Wij stellen U onze nieuwste aanwinsten voor en hopen dat de zon van de partij is.
U bent allen van harte welkom voor een drankje en een babbel.

Waar ? Meulestee 56 te Oostkamp (grens met Steenbrugge). Wie met gps komt (Meulestee Brugge inbrengen).

Tel: 0495/68.96.58 www.epimedium.be [email protected]

La Une (Rtbf) heeft deze week een reportage uitgezonden over Epimediums hier in de kwekerij. Wie dit nog eens wil zien op de computer gaat als volgt te werk :

intikken in Google : La Une rtbf
daarna Emissionsdaarna kies je de letter JJardins & LoisirsVoir le sitedan klik je op Jardins et Loisirs en video (boven de foto van Luc Noël) . Programma : A la découverte des épimediums. (als je op de pijltjes klikt in de rechter-onderhoek krijg je een groot beeld.)

Veel kijkplezier !"

Ik ken wel geen frans maar ik heb hetde uitzending bekeken!! veel mooie epimediums


zaterdag 15 mei 2010 - 09:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon