menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Winterheide in bloei

kattyvds

Kattyvds

Ik ben nieuw hier en moet nog veel leren over beplanting. Ik kocht winterheide en plantte die vorig jaar. Ze hebben heel mooi gebloeid in de winter en na de bloei snoeide ik alles. Nu zijn we begin september en staat alle winterheide terug mooi in bloem, wat ik helemaal niet begrijp.Dit is toch te vroeg? Is dit normaal? Ik had het helemaal niet verwacht dat ze nu gingen bloemen dragen. Tis wel mooi maar nu weet ik niet hoe het verder moet dus. groetjes katty

maandag 4 september 2006 - 22:33
sylvain

Sylvain

Beste Katty ik denk dat daar weinig aan te doen is we zyn nu wel al november en we zyn byna in de laatste vier weken van de herfst nu weet ik niet of ze al aan het bloeien waren in september ik had een voorjaars bloeier die in september in volle bloei stond nu maar afwachten maar een ding onthouden uw heide niet te ver laten verhouteren na de bloei terug snoeien en dan zal hy ook wel eens inde winter bloeien het zyn rare periodes geweest het was altyd niet gemakelyk myn geraniums niet winter hard staan noch perfct in de bloei half november mvg dag
zondag 12 november 2006 - 17:58
Adrienne

Adrienne

Hallo Katty,

[afbeelding verwijderd niet-https]

Wat ik zou doen, als hem uitgebloeid is en het vriest niet, lichtjes snoeien.
Dus de bloem er uit knippen.
Wie weet krijg je geen tweede bloei.
maandag 13 november 2006 - 15:04
nientje

Nientje

welkom katty
nientje
maandag 13 november 2006 - 22:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon