menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Dubbelbloemige brugmansia

Ga naar meest recente reactie

frankyd

Frankyd

Zou er iemand stekken hebben van dubbelbloemige brugmansias aub? Ik kan ze hier in de hele omtrek nergens in de handel noch bij partikulieren vinden. Daarom mijn berichtje hier bij de echte tuinliefhebbers geplaatst. [email protected]
woensdag 12 maart 2008 - 19:04
sylvain

Sylvain

Beste Frankyd ik weet niet van waar u bent maar hier bij ons in Wellen in de provincie Limburg heb ik een adres of beter gezegd een mail adres en Tanja die heeft dubbele brugmanias
[email protected] datis het mailadres als je daar naar mailt ze zal u wel verder helpen groetjes en dag

[afbeelding verwijderd niet-https]

Dit is een van de enkele maar ze heeft twee rode dubbel voor mij dit jaar
woensdag 12 maart 2008 - 19:18
frankyd

Frankyd

Ik ben van Roeselare en hier weten weinig mensen van het bestaan af van dubbelbloemige brugmansias. Er was een kweker rond Brugge, (gevonden op internet) maar die is een paar jaar gestopt en heeft er geen meer. Ik zal direct eens naar Tanja Vanwalleghem mailen en hopelijk heb ik er dit jaar eindelijk in mijn bezit.
Bedankt voor de tip !!
woensdag 12 maart 2008 - 19:26
fastmario

Fastmario

hallo franky ik kan je er wat bezorgen en ben uit u buurt
ik woon te kortrijk
woensdag 12 maart 2008 - 20:19
frankyd

Frankyd

Waw prachtig !!
Zijn die al beschikbaar ? Hoe spreken we verder af? Je kan me mailen op [email protected]
woensdag 12 maart 2008 - 20:24
fastmario

Fastmario

ik zal eens wat meer informatie geven via pm
woensdag 12 maart 2008 - 20:25
Lysianthus

Lysianthus

Vergeet me niet hé Mario
woensdag 12 maart 2008 - 23:40
an

An

hoi sylvain wat een mooie plant en foto

echt schiterend
donderdag 13 maart 2008 - 11:25
tantelies

Tantelies

Dag frankyd
Ik zag je berichtje En kan je helpen. Ik heb een Brugmandia angels twingtime. Het is een dubbel oranje hele. Als alles goed haat kan ik je als ik hem snoei je een stekje geven. Je woont niet ven van mij ik woon in Tielt. Welke brugs heb je al? Kan ik je adres krijgen kan kan ik hem komen bregen of als je wilt mag je er zelf omkomen Wat je zelf verkiest. laat je mij iets wetten?
dinsdag 7 juni 2011 - 16:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon