menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloembollen aldi...

Ga naar meest recente reactie

Camieke

Camieke

Ik zie heel graag bloemen en ik zag dat er deze week bloembollen in reclame staan in de Aldi...
wat vinden jullie hiervan?? goed of niet goed...
ze staan aan 1,29 euro per pak...
en het aantal bollen verschilt van de soort..
20 tulpen
50 crocussen
6 hyacinten...

doen of niet ???
woensdag 19 september 2007 - 17:14
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

waarom niet bloembollen zijn bloembollen he
vorig jaar heb ik ook zo een aantal bollen gekocht de crocussen en tulpen en ze zijn toch opgekomen en hebben bloemen gegeven dus ...
groeten Damy
woensdag 19 september 2007 - 17:49
Pieter

Pieter

Ben ik het niet mee eens dat bloembollen bloembollen zijn. Er bestaan verschillende sorteringen in naar bolgrootte en hoe groter de bol hoe beter.
Naast de kwaliteit koop ik ook liever bloemen/planten in de betere speciaalzaak uit principe.
woensdag 19 september 2007 - 19:48
spinty

Spinty

kijk ook eens bij de lidl daar kosten ze deze week € 0.99 vorig jaar was de kwaliteit goed
ze kwamen van nederlandse kwekers uit de bollestreek
groetjes mat
woensdag 19 september 2007 - 19:49
Bartje22

Bartje22

Hoi,,

Waarom niet?? ik heb er in het voorjaar ook dahlia knollen gekocht,, 4 voor 1euro en ook irissen, ze doen het hardstikke goed, als je benieuwd bent zal ik een foto sturen van de dahlia.. is bijna 2 meter groot, en barstend vol bloemen,, en dan nog,, voor 1.29 euro is het wel het proberen waard

Groetjes.
woensdag 19 september 2007 - 21:36
Angelo

Angelo

zeker doen, ik koop elk jaar daar ongeveer voor 100 euro bloembollen, en ik kan met een gerust hart zeggen dat het de moeite waard is, elk jaar mooie bloemen, en het zijn mooie bolmaten.


en bij de bewering "bij een 'betere' speciaalzaak, is het beter koper", gaat de vlieger niet altijd op hoor, van al de bloembollen die ik bij B**ker heb gekocht , zie ik maar weinig van



grtz
woensdag 19 september 2007 - 21:50
hildavw

Hildavw

Ik kan volledig akkoord gaan met Angelo.
Bij B . . . . R is ook niet altijd alles pico-bello. Je krijgt wel garantie, maar dat is dan weer zo omslachtig !

groetjes

Hilda
donderdag 20 september 2007 - 17:27
minouke

Tekst aangepast

Minouke

Ik heb al 2 maal allium purple sensation gekocht en tevreden
donderdag 20 september 2007 - 18:48
nientje

Nientje

er al vaak gekocht en altijd tevreden geweest
nientje
donderdag 20 september 2007 - 20:27
Camieke

Camieke

ik heb er gekocht..
we zullen wel zien..
heb tulpen crocussen narcissen en van die aliun ( oepsie hoe schrijf je het weer?)
donderdag 20 september 2007 - 20:31
Ernas

Ernas

Hallo,
De Lidl heeft (volgens mij) wel een goede kwaliteit van planten. Een 3-tal jaar geleden kocht ik daar een musa basjoo voor nog geen 5 euro, en die is uitgegroeid tot een prachtige pol van 6 grote stammen, en talrijke zijscheuten. Ondertussen is er ook al een bloem in gekomen... dus hou ik nu altijd hun reclame in de gaten, zeker in het voorjaar .
Beste groeten, en veel succes met de bollen,
Erna
donderdag 20 september 2007 - 20:48
lisa

Lisa

ihallo, ik vind ook het is niet altijd zo dat goedkoop duurkoop is,
en ja erna de lidl heeft soms echt goede planten in de aanbieding,helaas ben ik altijd te laat

groetjes lisa
donderdag 20 september 2007 - 22:18
hildavw

Hildavw

Het spijtige van de Lidl is dat je daar eigenlijk bij openingstijd zou moeten staan, of je bent te laat.
Maar van hetgeen ik daar gekocht heb, kan ik alleen maar zeggen dat het altijd goede plantjes waren, zeker in het voorjaar de perkplantjes, ze zijn wel klein, maar ze groeien zeer goed.

Hilda
vrijdag 21 september 2007 - 12:41
lisa

Lisa

ja hildavw, mij is het precies twee keer zo gebeurt,vroeg en toch nog te laat


lisa
vrijdag 21 september 2007 - 14:16
Camieke

Camieke

Dan moet ik de Lidl ook in het oog houden...
maandag 24 september 2007 - 17:18
hildavw

Hildavw

Woensdag hebben ze potchrysanten !

maandag 24 september 2007 - 20:58
lisa

Lisa

wat jammer die vind ik niet zo leuk alleen die eetbare

groetjes lisa
maandag 24 september 2007 - 21:18
Victor44

Victor44

Lisa,eetbare chrysanten???? Versta ik dit goed?
Grtjs
maandag 24 september 2007 - 21:50
lisa

Lisa

ja, victor je leest goed, de chrysant segetum ,wel het geeft er nog mehr oa. heel gelieft bij mij
de tagetes , linumperenne bij sla,dahlien bij de sla smaakt een beetje naar oranje,
leucanthenum vulgare bij de groente soep,een niet te vergeten de daglelie nou dit smaakt
echt heel lekker

groetjes lisa
dinsdag 25 september 2007 - 05:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon