menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kamerplant met bloemen

Ga naar meest recente reactie

napieke

Napieke

hallo, Ik zou graag mijn huisje een beetje verder willen opfleuren met een kamerplant die ook bloemen geeft. Ik ken echter nog niets van planten. Zijn er planten die blijven bloemen geven? Die ik dus kan blijven houden en bloemen mag blijven verwachten regelmatig?

merci,
Nicky
maandag 3 september 2007 - 19:48
JovanDreumel

JovanDreumel

De Christus doorn bloeit bijna altijd. Er zijn gele en rode soorten.
maandag 3 september 2007 - 19:52
fikske

Fikske

hallo Napieke, wat heel mooi en makkelijk is, is de Hibiscus (chinese roos).
Kan in de zomer ook buiten. Geeft constant bloemen.

Groetjes Fikske
dinsdag 4 september 2007 - 08:44
napieke

Napieke

Ja die hibiscus had ik al eens gezien en vond die grote bloemen wel spectaculair, had alleen niet gedacht dat je die binnen kon zetten. Wat ik wel niet gezien heb is hoe groot die word? Weten jullie dat? Ik heb al redelijk grote planten staan zoals een ficus en dus zoek ik wel 1 met bloemen die niet te groot word. Bedankt al voor de info jullie alletwee!
dinsdag 4 september 2007 - 11:29
fikske

Fikske

Ik heb er één al enkele jaren. Moet zeggen dat de takken wel al een meter lang zijn. Maar inkorten is geen probleem. Wat ook heel mooi is, is de spatiphyllum, heeft mooie witte bloemen.

Groetjes Fikske
dinsdag 4 september 2007 - 18:36
Tortelduifjes

Tortelduifjes

hallo, Ik zou graag mijn huisje een beetje verder willen opfleuren met een kamerplant die ook bloemen geeft. Ik ken echter nog niets van planten. Zijn er planten die blijven bloemen geven? Die ik dus kan blijven houden en bloemen mag blijven verwachten regelmatig?

merci,
Nicky


Nicky, als je een orchidee koopt bloeit die ook heeeeeel lang en is toch heel mooi. Er is daarna wel een periode dat je moet geduld hebben en vraagt ook wel meer verzorging dan die andere planten.
dinsdag 4 september 2007 - 19:35
napieke

Napieke

die spatiphyllum is ook wel een mooie plant, ga daar eens voor zien, en nen orchidee heb ik net gekregen zé van een vriendin, dus dat was ook een goeie tip. Merci iedereen! Nog goe dak hier ne keer af en toe iets kan vragen.

thanks
dinsdag 4 september 2007 - 20:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon