menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Uitstapje

Ga naar meest recente reactie

Alain1

Alain1

Hallo,

met de vraag: Gaat iemand van jullie naar Ferdinand zijn ODD en gaat iemand naar Wijnegem?

Zaterdag breng ik Ferdinand een bezoekje en zondag ga ik eens kijken naar Eduard.

Groeten Alain1

[afbeelding verwijderd niet-https]
De groeten van mijn hondje "Jumbo.
vrijdag 1 juni 2007 - 02:07
cactelders

Cactelders

" The West-Vlaanderen connection " zal voor zondag zijn denk ik ! Ook had ik graag eens naar de od van Myriam Desender gegaan maar dat zal dus niet lukken daar het op dezelfde zondag is!
vrijdag 1 juni 2007 - 02:18
Lucl

Lucl

Bij mij staat Ferdinand voor zaterdag gepland , hangt er nu van af hoe het zal zijn met mijn moeder .
We hebben ze vandaag in het ziekenhuis binnen gedaan en wordt morgen geoppereerd.
vrijdag 1 juni 2007 - 02:29
cactelders

Cactelders

Oei daar ook al slecht nieuws , het beste met Uw moeder Luc!
vrijdag 1 juni 2007 - 02:38
Alain1

Alain1

Vandaag is Hilde haar ma binnen gebracht in het ziekenhuis en vrijdag moet mijn ma geopereerd worden. Dan komt zaterdag morgen ... weeral naar een begrafenis van een jongen van 21 jaar ... Het houdt hier niet op.
vrijdag 1 juni 2007 - 03:39
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

wij gaan zaterdagmorgen bij Fernand en Herman Werbrouck( ariocarpussen), meer zal er niet inzitten want zaterdag- en zondagnamiddag is het schoolfeest van de kleinkinderen, de zondagvoormiddag is voor de vinken
vrijdag 1 juni 2007 - 07:01
Tim

Tim

Ik ga proberen morgenvroeg in Wijnegem te geraken.
Het probleem is dat ik op 'Mannenweekend' vertrek met onze voetbalploeg...een zwaar 'sportief' weekend.
vrijdag 1 juni 2007 - 08:13
bisschop

Bisschop

Ik denk dat ik zondag namiddag bij ferdinand ga
Alain dat mag daar ook eens ophouden vij u. amaai
Tim'sportief' of dorstig weekend
vrijdag 1 juni 2007 - 22:45
Tim

Tim

Ik denk dat ik zondag namiddag bij ferdinand ga
Alain dat mag daar ook eens ophouden vij u. amaai
Tim'sportief' of dorstig weekend


Redelijk sportief...maar omdat ik al die cactusuitstapjes moest missen, heb ik 's avonds (en gedurende de rest van de dag) mijn verdriet (met veel tegenzin ) verdronken.
maandag 4 juni 2007 - 06:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon