menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Storm in het land

Ga naar meest recente reactie

Tim

Tim

Hopelijk staat jullie serre stevig verankerd.
Ik heb vandaag nl. gemerkt dat storm en serres niet zo goed samen gaan.
Die van de gebuur is een paar meters verschoven
donderdag 18 januari 2007 - 15:48
Tine

Tine

Ik heb tot nu toe buitenlampen die kapot zijn gewaaid.

Tine.
donderdag 18 januari 2007 - 18:46
ines

Ines

Heb vandaag 2 emmerkes water moeten opdweilen en de vensters en de deur met tape vastgekleefd
om de vijf minuten ging de deur vanzelf open, voor een verwarmd serreke niet ideaal he
Grtjs,ines
donderdag 18 januari 2007 - 23:12
Lucia

Lucia

Ik had nog een grote houten plaat buiten staan tegen de kas.
Die is om gewaaid. Gauw wat stenen er op gelegd. Beter liggen dan door de ruit van de kas.
Mensen wat een weer.
vrijdag 19 januari 2007 - 00:00
Lucia

Tekst aangepast

Lucia

vrijdag 19 januari 2007 - 00:01
AlainFSD

AlainFSD

Hier is het in tegenstelling tot de kanaalrat van vorige donderdag niet zo goed afgelopen. Zowat iedereen in de straat heeft schade opgelopen in Oostende. De tuinafstluiting van de buren is weggewaaid en ik zorg voor hun katten terwijl zij gaan feesten zijn in Rome maar wat erger is dat 1/3 van mijn tafelserre is weggeblazen, zo'n twee-en-een-halve meter zijn ribidibie. Toen mijn madam telefoneerde om te vertellen dat ze niet meer verder kon met de trein in St G-Rode omdat de elektrische bovenleiding was weggewaaid wist ik wel beter
Wanner krijgt de nmbs die koperdraad van U terug Willy ?
Je gaat toch geen illegaal handeltjes opstarten om Di Rupo van uw gemeente te doen afblijven hé ?

LOL

Alain, de Oostendse geirnoaze (op het droge)

Als ik de schade opmeet die ik vandaag gezien heb ben ik blij dat ik slechts materiële schade heb te melden, alhoewel de komende koudegolf wel eens voor een uitzonderlijke decimering in de serre zou kunnen zorgen
vrijdag 19 januari 2007 - 03:27
cactelders

Cactelders

Vervelend voor U Alain ,alsof je op dit ogenblik nog niet genoeg werk en kosten hebt. Bij ons ( Merelbeke) zijn er wat dakpannen afgewaaid ,daar zowel mijn vader als ik verschrikkelijke helden zijn ,als we met beide voeten op de grond staan, zal het ook wat geld kosten om die terug te plaatsen- te vervangen!
vrijdag 19 januari 2007 - 11:53
stekeltje

Stekeltje

bij ons geen schade, was wel even bangelijk toen we de golfplaten van de stallingen bij de buren de lucht zagen ingaan
vrijdag 19 januari 2007 - 12:46
Harry54

Harry54

HAD (let op verleden tijd) nog een klein tuinschuurtje. Is kapotgewaaid. De golfplaten houden het nog min of min bijeen; rechterbenedenplanken zijn ongeveer 40 cm naar binnen gedrukt. het schuurtje moet worden afgebroken. Opzich niet zo'n ramp, maar ja: waar moet ik met de rommel heen. Van dat spul, dat nog te goed is om weg te doen en daar een goede plek had.
Verder in de tuin nog een grove den, die wankel staat. Ik twijfel: preventief kappen of eerst maar es afwachten.
groet Harry
vrijdag 19 januari 2007 - 13:18
Lucl

Lucl

Hier enkel het deksel van een minni serre opengevlogen en natuurlijk glas kapot
zaterdag 20 januari 2007 - 08:15
Angus

Angus

hier is er niks stuk

enkel mijn mama hare buxus is omgewaaid
zaterdag 20 januari 2007 - 17:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon