menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

ALARM

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

Nu ben ik er 100% zeker van dat deze onschuldig is ,waarom ze hem in den JAIL gooien weet ik niet, laat ons allen samenspannen om hem uit den AMIGO te halen. Het ROLLEKE is alleen voor misdadigers dus waarom deze onschuldige in de NOR zit weet ik niet. Geld verdienen met anderen in de GEVANGENIS te gooien is niet etisch.



Kortom wie heeft aan dit slap gedoe iets !!!!!! de "uitvinder" niet inbegrepen!
SLEUTELHANGER
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 27 december 2006 - 18:59
stekeltje

Stekeltje

waar halen ze het? ze moesten dienen ook eens in een glazen kapken zetten
woensdag 27 december 2006 - 19:04
Harry54

Harry54

Op een engelse site staat er ook zo één. of is dit dezelfde? Inderdaad: de bedenker ook een poosje zo wegsluiten. Harry
woensdag 27 december 2006 - 19:06
cactelders

Cactelders

IDD Harry heb toestemming gevraagd om Chris zijn foto te gebruiken, zelf nog niet "live" gezien!
woensdag 27 december 2006 - 19:08
Lucia

Lucia

Ik heb ook al meer van die dingen op het internet gezien. In het echt niet.
Staks denken ze nog dat het z'n tamechosie is. Die domme komputer hondjes en katjes van een paar jaar geleden. Dat dit echt leeft schijn niet tot die mensen door te dringen. BAH
woensdag 27 december 2006 - 19:10
Lucia

Lucia

Ik heb ook al meer van die dingen op het internet gezien. In het echt niet.
Staks denken ze nog dat het z'n tamechosie is. Die domme komputer hondjes en katjes van een paar jaar geleden. Dat dit echt leeft schijn niet tot die mensen door te dringen. BAH
woensdag 27 december 2006 - 19:11
cactelders

Cactelders

HET SCHIJNT DAT LUCIA

"ook al meer van die dingen op het internet gezien. In het echt niet.
Staks denken ze nog dat het z'n tamechosie is. Die domme komputer hondjes en katjes van een paar jaar geleden. Dat dit echt leeft schijn niet tot die mensen door te dringen. BAH"


LOLOLOLOLOLOL


woensdag 27 december 2006 - 19:14
Lucia

Lucia

Ja die computer hier is soms gek. Klik je 1X op verder. Plaatst hij het bericht 2x.
Is me al meer over komen.
woensdag 27 december 2006 - 19:18
cactelders

Cactelders

Ja Lucia als je mij een grassprietje geeft bouw ik er verder mee, als men het maar plezant vindt, niet?
woensdag 27 december 2006 - 19:25
Lucia

Lucia

Ja hoor, overleef ik wel
woensdag 27 december 2006 - 19:28
Angus

Angus

die Pipo op Ebay zegt:
We still have one on our key ring from over 10 months ago and it is no where near being transplanted to a bigger home yet!

Zijn die dan gemanipuleerd om lang klein te blijven of groeien ze gewoon zo traag omdat ze daar in zo'n slechte omstandigheden zitten (weinig licht als die sleutelhanger in een handtas zit enz...)
???
dinsdag 2 januari 2007 - 12:31
Angus

Angus

voor degenen onder ons die geen Engels spereken:

die Pipo op Ebay zegt:
wij hebben er nog steeds eentje aan onze sleutelhanger van meer dan 10 maanden geleden en het moet nog belange niet naar een grotere 'thuis' (pot) verplant worden!
dinsdag 2 januari 2007 - 12:34
Pieter

Pieter

Die hebben geen mest en geen extra water, dus veel groeien kunnen ze niet. Ook extra CO2 is er niet, wat wel vereist is om nieuwe biomassa aan te maken. Water geven moet eigenlijk niet want het is een gesloten systeem en er is geen waterverlies... Tjah zolang er een vraag is zal het aanbod volgen hoor in die gadgets. En neemt de vraag af dan vinden ze wel iets nieuws uit.
dinsdag 2 januari 2007 - 12:35
Angus

Angus

Citeer:
Die hebben geen mest en geen extra water, dus veel groeien kunnen ze niet. Ook extra CO2 is er niet, wat wel vereist is om nieuwe biomassa aan te maken. Water geven moet eigenlijk niet want het is een gesloten systeem en er is geen waterverlies...

ahja, bedankt voor het snelle antwoord Pieter
dinsdag 2 januari 2007 - 12:39
Pirex

Pirex

En toch is dit slechts de extreme vorm van de Fleischer-methode van zaaien.
Maar je moet dit als collier gebruiken, en niet als sleutelhanger om in je zak te steken.

dinsdag 2 januari 2007 - 15:41
Pieter

Pieter

haha ik heb zo'n vermoeden dat er hier iemand een nieuwe collier gekregen heeft voor z'n nieuwjaar
dinsdag 2 januari 2007 - 16:20
Lucia

Lucia

MMM, ik denk toch dat er ergens gaatjes in zitten, Er staat op die zelfde site nl. hoe je water moet geven.
Als het een gesloten systeem is kan dat niet.
dinsdag 2 januari 2007 - 21:19
Pieter

Pieter

Hmmm en staat er ook op hoelang je na het watergeven moet wachten eer je het terug in je broekzak kan steken? LOL
dinsdag 2 januari 2007 - 21:30
Angus

Angus

ik denk dat je het langs onder kan 'openklikken' ofzo

je kan hem er volgens de uitleg van de verkoper toch ook uithalen (en verplanten) dus tenzij je het zou moeten openbreken ( ) moet het toch open geraken hé ...
dinsdag 2 januari 2007 - 21:51
mjohanna

Mjohanna

Ik heb de zelfde soort mishandeling met tranen in de de ogen staan te bekijken in 'n plaatselijk tuincentrum, waar ze vrolijk tillandsia xerographica rozetten goudkleurig in kerstsfeer stonden te spuiten. Die gaan dus dood! Het duurt echt jaaaaaren om ze op dat formaat te krijgen en ze zijn harstikke duur, wat een verstand!! zoiets doe je gewoon niet. Dat is echt vernielen.
Dus; waar blijft inderdaad de plantenbescherming?

Groet Marian Ned. Limb.
dinsdag 2 januari 2007 - 22:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon