menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Agave Pumilla

Ga naar meest recente reactie

Ferdinand

Ferdinand

Mijn agave pumilla vertoont twee gele bladen. Die staat reeds eind october in de huiskamer droog.
Wat staat er mij te doen om hem niet kwijt te spelen.
Fernand
[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 16 december 2006 - 13:21
cactelders

Cactelders

Uithalen ,opkuisen(slechte blaren en wortels eraf) en op seramis met ST zetten???
Maar langs de andere kant als U het niet weet , ik bedoel dat U er meer van kent dan ikkke!!!
Ik heb op bovenvermelde manier toch al rare dingen zien goed komen!!
Alleszins naar de wortels kijken!!!
zaterdag 16 december 2006 - 14:21
stekeltje

Stekeltje

waarom in de huiskamer?verdragen die geen lage temperaturen?bij mij overwinteren die in de serre
zaterdag 16 december 2006 - 22:30
Ferdinand

Ferdinand

Ik heb dit plantje pas van eind oktober en kwam uit een serre, zo hebben we het in de woonkamer geplaatst zonder verdere reden.
Fernand
zaterdag 16 december 2006 - 22:42
stekeltje

Stekeltje

Ik heb dit plantje pas van eind oktober en kwam uit een serre, zo hebben we het in de woonkamer geplaatst zonder verdere reden.
Fernand

ik denk zo:het plantje is heel klein zo te zien,de blaadjes zullen langzaam verdrogen, misschien doet die dat om te overleven, ik zou met een nevelspuit een beetje water op de steentjes verstuiven, wel opletten dat er niets op en tussen de blaadjes komt
zaterdag 16 december 2006 - 23:08
Botanist

Botanist

Hello Fernand en vrouwtje,
We zijn veilig in Tenerife.
Wat je pumilla betreft, ik heb verleden winter hetzelfde meegemaakt met een stekje van ongeveer dezelfde grootte, maar ben het helaas kwijtgespeeld. Ik kan je dus geen raad geven.
Emilio
zondag 17 december 2006 - 22:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon