menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Advertentie in Succulenta

Ga naar meest recente reactie

DieTerXz

Tekst aangepast

DieTerXz

Ja, het decembernummer is zoals altijd met wat vertraging aangekomen, en daarin heb ik net de advertentie gevonden: op p. 89. Nu hopen dat het wat effect heeft, hé .

De zaadlijst was er ook bij, helaas dit jaar is het aanbod wat mager, zeker wat betreft planten op veldnummer. Daarom als iemand wat zaad over heeft van iets op veldnummer, altijd welkom.
vrijdag 8 december 2006 - 14:57
Dany

Tekst aangepast

Dany

Ze hadden het beloofd en ze hebben woord gehouden,
HIP HIP HOERA VOOR SUCCULENTA

Wat me niet lukt in de cactusclub waar ik lid ben, lukt wel ergens anders
vrijdag 8 december 2006 - 17:45
WillyN

Tekst aangepast

WillyN

en wat met den Eduard ? Die mannen moeten daar zeker voor te vinden zijn
zaterdag 9 december 2006 - 10:18
cactelders

Cactelders

Beetje begrijpelijk op zijn ouderdom word je héél behoudsgezind en word al het nieuwe te lastig en te moeilijk! Ik begrijp het hoor!
zaterdag 9 december 2006 - 11:39
Wardje

Wardje

Ja, het decembernummer is zoals altijd met wat vertraging aangekomen, en daarin heb ik net de advertentie gevonden: op p. 89. Nu hopen dat het wat effect heeft, hé .

De zaadlijst was er ook bij, helaas dit jaar is het aanbod wat mager, zeker wat betreft planten op veldnummer. Daarom als iemand wat zaad over heeft van iets op veldnummer, altijd welkom.


Nu heb ik geen succulenta meer sedert enkele jaren, dus geen zicht op die advertentie. Maar zou ik er ver naast zitten als ik denk dat het forum er op staat ?
zondag 10 december 2006 - 11:25
stekeltje

Stekeltje

CITAAT:
">#666666;'>
Beetje begrijpelijk op zijn ouderdom word je héél behoudsgezind en word al het nieuwe te lastig en te moeilijk! Ik begrijp het hoor!


allez .. ik ga met/op mijnen ouderdom nog kwaaie tijden tegemoet ?

Vanhoofstadt was vroeger ook al behoudsgezind hoor, een voorbeeld:het was in Oost- Vlaanderen op verschillende plaatsen opendeurdagen, wij naar de tetoonstelling in Wijnegem om strooibriefjes op de tafels te leggen in de tent, wat dacht je? een kwartier later was alles van de tafels weg de vuilbak in !!!!
op mijn vraag waarom? het mocht niet van Eduard.... flauw hè
zondag 10 december 2006 - 16:32
cactelders

Cactelders

Hoe komt het dan dat ge die man toch 80 jaar laten worden hebt????Van mij zou het geen waar zijn hoor!! ho neen!!
zondag 10 december 2006 - 20:17
stekeltje

Stekeltje

Hoe komt het dan dat ge die man toch 80 jaar laten worden hebt????Van mij zou het geen waar zijn hoor!! ho neen!!

wie weet da,man, wie weet da
maandag 11 december 2006 - 00:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon